carlhaakon Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 (endret) Tenkte jeg da skulle legge ut litt om mitt prosjekt jeg har hatt i snart ett år nå. Bilen er en orginal 328 1996 modell med 180000 på tellern denne har også vert i norge siden 1996 men er import bil. jeg kjøpte bilen får og bruke den som trackday/ finværsbil. Etter 4 år nå er den klar, målet er og få testet den litt i sommer på bane samt å prøve en tur til Nurburgring. bilens farge er ukjent. Ting som har blit gjort: Fjernet alt av rust byttet til Facelift front, framskjermer nytt panser sveiset inn nye hjulbuer bak, samt vaslet inn kanten Fått på alt av M optick helakert bilen nytt interiør, svart samt taktrekk nytt eksosanlegg Kw v2 justerbare toplagere i uniball fremme unuball forsterket Topplagere bak forsterkninger i karroseri powerflex foringer i hele bakstilling powerflex foringer i hele forstilling camberjustering bak M3 diff med 25% sperre sammen med M3 mellomaksling er montert lakkert understell åpent filter nye girkasse foringer fra GS GT Vinge nye lykter rundt hele bilen ny leppe til front fanger, med plate under motor pakning og lister rundt vinduer nye m lister rundt hele bilen fjernet aircondition systen fra bilen forsterkingsplater i dempertårn forsterkningsplater på girkasse bøtte stoler halvbur 4 punkt seler ny cluch Sabelt ratt fjernet alt av unødvendig vekt, asfalt matter osv osv. byttet alt av pakninger på motor ny front rute lakkert bilen under tårnavstiver fremme og bak nye bremseslanger rundt hele bilen E46 330 calipere pfc klosser Zimmermann skiver M50 Innsug og omprogrammert hjerne 933Motorsport Short shifter M3 Bremsekraftforsterker sånn bilen er nå bilen sesong 2012 bilde av bilen dagen den ble hentet her før lakkering etter en lang vinter med mye operasjoner fikk den se dagslyset. Endret Juni 12, 2017 av carlhaakon
Simen! Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Nok en 328 ja Grattis! Så fin ut denne!! Ikke uvanlig med mange oppgraderinger når det gjelder deg, men den vingen er vel ikke helt din stil? Lykke til
hsd Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Hvordan kan du ha hviteblinkers, når du har mørk bil og den avateren du har? Få på oransjeblink sier nå jeg GT vingen er grei den, men spacerne synest jeg du kan legge fra deg når du mangler frontspileren, blir litt baktung når all oppmerksomheta går rett til bakenden. Dette ble kritikk, men med en slik bil regner jeg med at det ikke kommer stort mere
Thewiz Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Digg bil med digg farge! Følger med jeg Carlhaakon
carlhaakon Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Bilen er nok 60% ferdig på de bildene. Har mye igjen før jeg er fornøyd med den. Jeg har faktisk oransje blinkers, men har ett bilde i hode av alt ferdig med hvit så vi får se hva som skjer:) Vingen blir litt penere når bilen er ferdig så dere får vente og se til jeg har fått bilen ferdig den er også på bilen på grunn av denne skal brukes mye på bane, derfor blir det også masse oppgraderinger i understellet om ikke så veldig lenge
carlhaakon Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Bra flere liker den kommer vel snart en sikkerlig shoot av hele bilen bare de siste små tinga kommer på plass
jonas1/// Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Denna var fin! Samme farge som min, kjempefin i sola
carlhaakon Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Denna var fin! Samme farge som min, kjempefin i sola sikker på det er samme? min er madeira violet og din svart? Fin bil Carl Haakon takk for det
ZhilleN Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Denne var pen ja! Spesiell og tøff farge! Den vingen synes jeg ble knall, annerledes og kledde bilen utrolig bra, bare bruk rsene til den ingen så blir det veldig riktig Skal følge med her
carlhaakon Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Takk for det, er ikke RS felger med RC 090 som sitter på den nå. men usikker på hvikle felg sett jeg skal ha på den enda
jonas1/// Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Denna var fin! Samme farge som min, kjempefin i sola sikker på det er samme? min er madeira violet og din svart? Mener bare jeg har lest at det er samme fargen, men er vel ikke ulik alikevell Edit: ble kalt schwarts opp til 1994 å violett etter det
carlhaakon Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Denna var fin! Samme farge som min, kjempefin i sola sikker på det er samme? min er madeira violet og din svart? Mener bare jeg har lest at det er samme fargen, men er vel ikke ulik alikevell fult mulig jeg vet i vertfall at min har en mye mørkere farge i motorom og bagarsje rom. så mye mulig det er noe av det samme tøff farge i vertfall. kikka litt på din her om dagen og den ser meget bra ut den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå