joachim sørlie Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Han kjørte i typ 20 km i timen.. Da må han ha stilt inn understellet på det mykeste mhm, for så veldig båtaktig ut til og kjøre så sakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 For 20 km/h var skikkelig seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 For 20 km/h var skikkelig seriøst Like seriøs som jeg var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Var vel heller at det ble dratt videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Heftig med rollingshoots, digger den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Haha. Det skal jo brukes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Kjørte vel egentlig pent, på grunn av felga, men ble jo litt små gira hadde i vertfall dekkrester på hele bakdelen, to buer uten lakk, en smelta lakken utvendig, null dekmønster på bakdekka, samt en felg hvor tønna er sprukket på to plasser så var vel mer 40 Km RS felga skal nå deles, ny tønne skal på, samt at de skal få litt mer stell med lakk og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Kule bilder! Det fryder meg at du har (små)baller til å bruke den såpass. Er det ikke normalt med lakk som blir borte på innsiden av hjulbua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Kule bilder! Det fryder meg at du har (små)baller til å bruke den såpass.Er det ikke normalt med lakk som blir borte på innsiden av hjulbua? Kjøpte jo ikke understell til så mange tusen får at det skal stå og støve ned bilen skal brukes men tar jo også vare på den her er det snakk om lakken utvendig som har starta og smelte. invendig har jeg rent stål og dekkrester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 blir det sånn du snakket om, anngående tønner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 blir det sånn du snakket om, anngående tønner ? hva mener du nå? mulig jeg som har glemt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Du fortalte om planene for felgene når vi var hos anders, men når jeg tenker meg om så gjaldt det kantene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Kule bilder! Det fryder meg at du har (små)baller til å bruke den såpass. Jaha, har du titta på ballene hans eller, Tore? haha, den var litt tørr, men måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Du fortalte om planene for felgene når vi var hos anders, men når jeg tenker meg om så gjaldt det kantene:) aha, de forblir 8,5" de passer perfekt på bilen slik de er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 lenge siden jeg har oppdatert denne tråden, har ikke skjedd mye med bilen, nye stoler vil bli montert inn, den har fått noen runder til nermere asfalten, og nå om dagen får den gjenomgå vask så den er klar til RF i Sverige. vurderer også og selge bilen til våren etter at jeg har fått gjort det siste på den i vinter. denne vil bli lagret inne i vinter som i fjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå