Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte vel egentlig pent, på grunn av felga, men ble jo litt små gira :) hadde i vertfall dekkrester på hele bakdelen, to buer uten lakk, en smelta lakken utvendig, null dekmønster på bakdekka, samt en felg hvor tønna er sprukket på to plasser :P så var vel mer 40 Km :P

RS felga skal nå deles, ny tønne skal på, samt at de skal få litt mer stell med lakk og polering :)

Skrevet

Kule bilder! ;) Det fryder meg at du har (små)baller til å bruke den såpass.

Er det ikke normalt med lakk som blir borte på innsiden av hjulbua?:P

Skrevet

Er det ikke normalt med lakk som blir borte på innsiden av hjulbua?:P

Kjøpte jo ikke understell til så mange tusen får at det skal stå og støve ned :P bilen skal brukes men tar jo også vare på den :)

her er det snakk om lakken utvendig som har starta og smelte. invendig har jeg rent stål og dekkrester :P

Skrevet

Jaha, har du titta på ballene hans eller, Tore? :roll:

haha, den var litt tørr, men måtte bare...

Skrevet
Du fortalte om planene for felgene når vi var hos anders, men når jeg tenker meg om så gjaldt det kantene:)

aha, de forblir 8,5" :) de passer perfekt på bilen slik de er nå :)

• 5 weeks later...
Skrevet

lenge siden jeg har oppdatert denne tråden, har ikke skjedd mye med bilen, nye stoler vil bli montert inn, den har fått noen runder til nermere asfalten, og nå om dagen får den gjenomgå vask så den er klar til RF i Sverige. vurderer også og selge bilen til våren etter at jeg har fått gjort det siste på den i vinter. denne vil bli lagret inne i vinter som i fjord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...