carlhaakon Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Skrevet Mai 18, 2016 Skulle vert klar nå, men etter litt testing så fant jeg en olje lekarsje som nå er ordnet. bilen skal vises og godkjennes enten denne uken eller neste så da kommer det sikkerlig bilder pakning i front av motor som ble byttet. to stk farge bilder BjornarHS reagerte på dette 1
carlhaakon Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Skrevet Mai 18, 2016 57 minutter siden, RF91 skrev: Ikkje British Racing Green altso? Nei den er ikke grønn
tommyheimberg Skrevet Mai 18, 2016 Skrevet Mai 18, 2016 Ser grom ut nå!, Skal den godkjennes med bur?:)
williamwiers Skrevet Mai 18, 2016 Skrevet Mai 18, 2016 Kan se ut som den er lilla eller blå spør du meg 🤔😁 BjornarHS reagerte på dette 1
Joachim S Hamar Skrevet Mai 18, 2016 Skrevet Mai 18, 2016 Har fått noen bilder på snap MED farger. Å må bare si at dette blir gromt carlhaakon reagerte på dette 1
carlhaakon Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Skrevet Mai 19, 2016 18 timer siden, tommyheimberg skrev: Ser grom ut nå!, Skal den godkjennes med bur?:) det er planen ja
Jokkke Skrevet Mai 19, 2016 Skrevet Mai 19, 2016 Lekkert bygg! Jeg tror og håper den opplakkert i originalfargen
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Skrevet Mai 26, 2016 (endret) Da er bilen EU godkjent med null feil!. etter 4 år så er bilen på veien igjen med skilter. farge bilder kommer etter BUD! Til dere som har fulgt med litt så er bilen bygget får Trackday og finværs dager. skal prøve få den på noen treff også, men vil ikke si det er noen Show bil. har fått kjørt den litt på vei nå og etter litt justering og 4 hjuls kontroll så henger den på veien som en GoCart. samt gir rygg problemer med kjøring på dårlig vei. Målet får sommern er og få testa den på Nurburgring og se om det holder der Noen som har erfaring med tider man kan sikte mot på en slik bil der? RS felgene jeg har er foresten til salgs. PM får intresse! Endret Mai 26, 2016 av carlhaakon Freakshow, tommyheimberg og Robin94 reagerte på dette 3
carlhaakon Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Skrevet Mai 31, 2016 Da er bilen klar til bud flere som skal oppover? test montert felger bare, men klare til helga santho96 og Robin94 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå