Gå til innhold

Slett

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bøs tralle, må være litt skyv i denne?

Takker for det! :wink:

Bilen går som ei kule, men ble for å være helt ærlig litt skuffa også pågrunn av automatgiret.

Er vandt med manuell så føler ikke jeg får helt følelsen av å ha en 4.4 V8 under panseret...

Men ellers sykt bra bil :D 1.3 på mila og en helt værst lyd!

Er godt skyv i 540 ja, ingen tvil om det:D

Hva kostet høytrykkspyler'n? (BTW, det er IKKE steamer;) ) Foam-lance får man jo for slikk og ingenting på ebay=)

Fet bil også! :D Hva heter fargen? Ser ut som min egentlig..

Tusen takk for det! Har akuratt begynnt med "bilpleie" (bilklargjøring) så er enda under opplæring :P

Betalte 4200,- for høytrykkspyleren på Bauhause på Liertoppen. Er knall fornøyd med den enda så foam-lance skal handles! :D Det var faktisk så bra trykk i den at den spylte av en del av lakken på ene speilen :lol:

Litt usikker på hva fargen heter men finner det vell ut snart pga speilen som nevnt over må jo lakkes opp igjen. Kan legge det ut på forsiden da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automaten gjør at dem føles veldig treige i lav hastighet. Fra 100 og opp merker man derimot at det er litt ekstra kw tilstede. ;)

Det er skal jeg være svært enig i. Solgt forje bilen min som jeg var veldig fornøyd med nettopp pga den var fæl å kjøre motorvei og generelt "fort" med. Så må si nye bilen virkelig gjør nytta si! :D

Automaten gjør at dem føles veldig treige i lav hastighet. Fra 100 og opp merker man derimot at det er litt ekstra kw tilstede. ;)

Hvertfall helt genial forbikjøringsbil om man ligger i 80 +... hehe :P Det skyver jævlig bra..

Uten tvil :wink: Ikke så kjedelig å ligge på motorveien og sette den i sport å høre V8er lyden mens man passerer et par biler 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig tøff bil, siklet på denne selv da jeg såg den lå ute for salg :)

Takker for det! ;) Er sinsykt tøff bil, uten tvil 8) Men var litt små fiks dog.

er grom denna bilen, kjenner tidligere eier. flott bil ,med ett nydelig svev :)

Åjaa, du gjør det ja! Hyggelig kar, fikk følelsen av at bilen var tatt godt vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkrens oppdatering 18.04.12

I dag har hele bilen blitt rubbet ned og blitt lagt Swissvax Onyx!

Har desverre ikke bilder av prossesen da det ble gjort på jobben etter arbeidstid og hadde ikke med noe kamera annet en mobil.

Ble først vasket med Chemical Guys Grime Reaper og en Wurth såpe.

Og siden jeg akuratt hadde vasket bilen med IronX og polert etterpå så var fortsatt lakken helt glatt :wink: Så ble bilen tørket grundig med blåsepistol.

Gikk så løs på bilen med største Makita roterende maskin med Wurth padd og rubbish.

Så etter 3 timers tid så var jeg igang med sluttfasen :) smørte inn bilen med Swissvax pre-wax og tørket av med en gang. Tok 2 og 2 paneler av gangen. Så gjenstod morroa. For nå kom SV Onyx!

Smurte inn hele bilen på en gang og tørket så av etter et parr min. Er nokså fornøyd med resultat til å være så fersk innen bilpleie :)

Meeeen kan ikke lage en update helt uten bilder. Så jeg tok noen litt dårlige mobil bilder av resultatet.

Så her kommer de :D

The money shot!

wsh3nrejd8ct8gkpgfeb.jpg

8ncybny2nq67whl000ms.jpg

bf5qpck11sgfx0tgviha.jpg

yo6nh796ak2bxp9zkhhc.jpg

ldj1sg6gelds5koi7bb4.jpg

5bhxvjtt9tdht3sjfs91.jpg

Ganske fornøyd med panseret, selvom det fortsatt er noen riper. Syntes heldigvis ikke på bilene :wink:

5aht1zza91nrbg1tg7rv.jpg

Så et bilde av høyden selvførgelig 8)

aicvt2xohu0ck952d89a.jpg

Enough said :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...