HalvorK Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Regn på Gjøvik. Men vi krysser fingra og prøver å kjøre innover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Opphold og neeesten sol i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Sol i Bærum! Møt opp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Det regna så jeg ga faen jeg. Dessuten ser ikke bilen ut, så er kanskje like greit var det bra oppmøte der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Herlig arrangement! Dette bør gjentas Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Det regna så jeg ga faen jeg. Dessuten ser ikke bilen ut, så er kanskje like greit var det bra oppmøte der eller? tror det var 49 biler der, regnvær eller ikke, vi trakk inn i varmen alle mann, og jammen var det plass til alle bilene , håper dette blir en årlig tradisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk for et topp treff. Godt oppmøte og veldig mye pent å feste blikket på! For ikke å snakke om lokalet/området. Stor takk til Johnja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Bra oppmøte, mye snasne biler og et flott sted Dette må gjentas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Støtter de andre her, dette var meget koselig og mye fine biler. At det kom litt regn var jo ikke noe problem da man bare kunne kjøre inn i hus og stå tørt og godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk til Johnja, utrolig bra gjort! Håper dette blir en årlig tradisjon, som jeg så flere har nevnt ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Jævlig kult treff, tusen takk til arrangør(ene). Ble sugen på hk etter å ha sett alle bilene Noen andre som spotta den svarte Batman E9 CLS-greia, av oss som var i Oslo kolonna???? Fy faen for en spotting... Han smilte da jeg tok bilde, verdt ta bilde i fart for ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Jævlig kult treff, tusen takk til arrangør(ene).Ble sugen på hk etter å ha sett alle bilene Noen andre som spotta den svarte Batman E9 CLS-greia, av oss som var i Oslo kolonna???? Fy faen for en spotting... Han smilte da jeg tok bilde, verdt ta bilde i fart for ;p Fikk med meg den i bakspeilet, fytti helvette den var RÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Helt suverent treff, John! Håper dette er noe som kan gjenta seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk til johnja for supert treff! Er nok ikke den eneste som syns at dette bør gjentas! Håper de som tok bilder kan legge ut noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Opprettet en egen bildetråd fra treffet.. viewtopic.php?f=6&t=229074 Bare å gi beskjed om noen ønsker å få sladdet skiltene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå