hermanoo90 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Nice felger man, lenge til justerbare kommer? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Sjå der var du ja! Takk for hyggeleg prat i påska i år på Essoen. Temmeleg låg den E34en ja! Morro å sjå bilete av E30en din, den likte eg. Godt jobba! Mvh Karl (eg dukka opp i ein sølvgrå E39 sedan 525d autolat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk for en koselig prat, og Morro du fant tråden min!, takk for att du liker bilen min!, koselig med sånne tilbakemeld:-)), var knallfin ix'n din og!, for ikke å snakke om e39'n skikkelig fint eksemplar:-)).. bare få understellet i hus nå så begynner de vell å skje ting her igjenn! Mvh Tommy Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Tøffe felger! Har troa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Bare det senkesettet kommet snart så... Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 leste gjennom tråden din, ser veldig bra ut! følger med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Takk:-), morro att folk tar seg tid til å lese her:-).. og kjempe morro att folk liker det jeg gjør:-) går litt tregt her nå da jeg venter på senkesettet fra h#r venta i snart 3mnd nå.. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Venter fortsatt på det jævla h&r underdtellet som blei betalt for 3, 5 mnd sia, kom til å ta minst 3 uker til.. neeedtur:-((.. men supre servicen koed har skulle de sende meg fjørbein jeg kunne låne til h&r coiloversa kommer.., så har de mest sannsynelig på fredag, så da blir det henting av bilen og bilder her!!) Håper fortsatt noen følger med her:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Følger med ja! Peis på med bilder når du har henta bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Det skal jeg:-))) skal hente preface fangere og så jeg får lakka og montert m tech stylinga Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 alltid dumt å vente på deler. men ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Håper du får dem fort, sitter å venter på deler shæl.. er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Endel har skjedd, noen som er klar for update?) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Bring it on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå