Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett om noen har nevnt det, men lufteskruen til E30 med M20 sitter fastrustet eller knukket på toppen av termostathuset.

Dette er høyeste punktet utenom ekspansjonstanken så ligger garantert en boble inni der.

Skrevet

Er den lufteskruen jeg har brukt smg:-), får ut lufta og alt er fint, kan kjøre en hel dag spinne og herje, så stopper jeg den til den er kald, så er hælvette igang igjenn.. men var en sprekk på høyeste punktet på radiatoren så har tettare det, pluss att det ikke var den lille slangen som går til ekspansjonstanken frå radiatoren, men lagde det nå:-), ligger bilde av det btw:-).. men nå kjører jeg uten thermostat å det funker greit:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Skrevet

Men da er vel alt i orden frem til gradestokken kryper mot blått. : D Ja det var den slangen mellom radiator og tank ja. På min S50 fikk jeg plutselig luftet 100% med en strafferunde gjennom Bømlafjordstunellen, veldig lang og bratt den der, plutselig blåste det skikkelig varmt i varmeapparatet.

Skrevet

Ja veit en helst ikke skal kjøre uten thermostat pga den blir før kald.. kjøper ny thermostat i morra nå som jeg har den slangen på radiatoren å prøver på nytt:)..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Skrevet
Så er min nylakka sov da, og med kjedelig m20b25 bare:-pp syns din begynner å bli bra jeg!:-))

hehe 8)

bilen min begynner å funke bra ivaffall :)

får få inn noe med mer guff du og :P

Skrevet

Begynner å ta seg opp:-)..

hata fargen i starten å syns det var skikkelig surt å lakke opp igjenn den, men nå syns jeg den er skikkelig fin!:-)

Har veldig lyst men venter som sagt på preface fangere og så må m tech fangerene lakkes, så ser dårlig ut:-(

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

• 2 weeks later...
Skrevet

Hallo.. skal til å bestille kvasskam nå, men har ikke peiling på ossen grader løft osv jeg burde ha?, noen som kan hjelpe? Blir mest sannsynelig og bestille fra koed.. oppsettet er nyoverhalt mottor (m20b25) med grenrør og effektannlegg. .

Håper noen kan hjelpe..

Mvh:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

Da har det skjedd litt her i d siste:-).. bilen har fått nytt innteriør begynt smått å montere m tech og en liten pakke som jeg har gleda meg til lenge har kommet:-)

KJøpte det beige innteriøret til Roger og er knallfornøyd

HEr er ene stolen rensa og polert opp:-).. skal farge de opp igjenn med tida, noen tips til fargestoff?:-)20130703_132842_zps83bfbbf7.jpg

MOntert ene stolen:-)20130703_133420_zps6803a63f.jpg

Så er alle i!:-D skal ha nye Dørtrekk og:-), jeg liker fargen å syns det blei veldig bra!:-)IMG_1206_zpscb3e431c.jpgIMG_1207_zpsd152b3d2.jpgIMG_1210_zps43022f69.jpg

Bytta plugger:-)

Justere gapet:-)

IMG_1197_zps2a9abeb1.jpg

Og gammelIMG_1195_zpsa6971705.jpg

BIlen har og fått el takluke, alt for få bilder av det men..IMG_1195_zpsa6971705.jpg

Måtte bytte dennaIMG_1169_zpsa74e59a1.jpgIMG_1167_zps3aa41253.jpg

vaR det ikke flere bilder, men luka virker fint:-)

Har fått på m tech1 bakfangeren og driver å gjør klar fronten:-) skal se om jeg får tatt noen flere bilder:-)

Noen som syns det ser greit ut:-)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...