Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
norbakken said:
Veldig pen E34 du har! DE-lyktene passa veldig bra :)

Vanligvis ville jeg nok ønsket å få den litt nærmere jorda, men siden det er en iX er det liksom greit, baklyktene derimot, hva med noen originale med hvit blink i stedet? :wink:

Takker

Endret av BMW525ix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen E34 du har! DE-lyktene passa veldig bra :)

Vanligvis ville jeg nok ønsket å få den litt nærmere jorda, men siden det er en iX er det liksom greit, baklyktene derimot, hva med noen originale med hvit blink i stedet? :wink:

Takker, er bra fornøyd med den selv :)

Ja kunne selv tenkt meg den litt nermre bakken...Fant senkefjærer på tysk ebay, men uten tuv osv, samt er ikke så bra å senke ix har jeg hørt! Så slo det fra meg, får heller bytte bil om jeg vil senke! :)

Originale baklykter med hvit blink kunne vært av interesse! Har lett litt etter de, men kryr ikke av de desverre...Og helrøde er jeg usikker på om kommer til å kle den...De originale som stod på med oransj blink har fått seg en god trøkk og er sprukket...Så dersom noen har baklykter til E34 touring med hvit blink, skrik ut! Er av interesse! :)

Synes godt du kan ha den høyden du har, er jo tross alt en firhjulstrekker :P

Hvite blink finnes vel ikke originalt (kanskje noe uorg. opplegg?), men går an å kjøpe hvite glass å lime inn i lykta, KingB gjorde vel det på M5'n sin mener jeg. Litt jobb, men passer bedre enn det meste annet, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...