BRIO Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Aplause! Godt jobbet BRIO! Flotte bilder indeed! Gjett hvem som fikk nye "fane" på Facebook nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Kjørte dere feil eller? pen rekke 5'ere der! får prøve å få til et bedre nasjonalt cruisetreff med litt bedre planleggingstid til senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Neida, vi skulle jo kjøre frem og tilbake noen ganger, så da måtte vi snu på en sidevei. Lagde nye "styr" da 7 bmw'er Skullr samtidig ut i trafikken Vi må få til noe velorganisert ja! Typisk på bane ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Ellers var Leander begeistret for kjøringen din Frode, og han sier du kan få kjøre flere ganger med han Hehe, skulle bare mangle i en så god bil Flotte bilder også, skulle ønske jeg hadde min bil med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Ellers var Leander begeistret for kjøringen din Frode, og han sier du kan få kjøre flere ganger med han Hehe, skulle bare mangle i en så god bil Flotte bilder også, skulle ønske jeg hadde min bil med. Den er vel på plass neste gang Bra at dere likte bildene Har et nettalbum hvor de av dere som vil kan laste ned bildene i full oppløsning. Lar det ligge ute noen dager der. http://gallery.me.com/holmedal#100574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Neida, vi skulle jo kjøre frem og tilbake noen ganger, så da måtte vi snu på en sidevei. Lagde nye "styr" da 7 bmw'er Skullr samtidig ut i trafikken Vi må få til noe velorganisert ja! Typisk på bane ^^ Eller en øde vei! Søndags ettermiddag på Voss når alle hyttebergenserne skal hjem er ikke det beste stedet for kjørefoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Kjenner det er bra irriterende at eg sovna frampå idag! Bildene er jo tatt 1 min ifrå der eg bur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 konge treff og bilder dette bør gjentas vi må se om vi får samlat alle e39, og resten av BMWene på lagunen neste søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Meget flotte bilder brio dette er bra. Flott tur, gleder meg til next time:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Ikke vanskelig å få gode bilder med så bra motiv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå