m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Grattis! =D Har sett denne i lang tid til salgs å til slutt lå den veldig billig, så du fikk vell en fin pris Digger fargen å modifikasjonene på den å har vurdert den mange ganger selv men jeg SKULLE ha SMG! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Grattis! =D Har sett denne i lang tid til salgs å til slutt lå den veldig billig, så du fikk vell en fin pris Digger fargen å modifikasjonene på den å har vurdert den mange ganger selv men jeg SKULLE ha SMG! =D Helt riktig! Har kjennskap til første eier og andre eier, så jeg kjenner til bilen. Fikk en fornuftig pris, føler jeg fikk maks valuta for pengene. jeg ville ha kun manuell. hehe! Bra folk er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Den var rett og slett nydelig, har ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Den var rett og slett nydelig, har ikke ord! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Spørsmålet er jo, hvorfor lå denne tilsalgs iallefall ett år ? prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det var vel også andre felger på den de første gangene den var til salgs? Synes ikke billigfelger gjør seg på en M! Ellers har jeg selv siklet en del etter denne bilen. En ting du må gjøre er å lakkere de sorte sidedelene på schnitzer-leppa i bilens farge. Det har irritert meg fra første gang jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Spørsmålet er jo, hvorfor lå denne tilsalgs iallefall ett år ?prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere. Riktig, det som har skremt en del kjøpere vil nok være det at det er noen idoter som har spredd rykter om at denne bilen har vært totalvraket, noe som er ren løgn!! ) jeg er veldig fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Det var vel også andre felger på den de første gangene den var til salgs? Synes ikke billigfelger gjør seg på en M! Ellers har jeg selv siklet en del etter denne bilen. En ting du må gjøre er å lakkere de sorte sidedelene på schnitzer-leppa i bilens farge. Det har irritert meg fra første gang jeg så den. P Skal bytte felger! ! ang leppa så er jeg helt enig, men jeg skal ærlig inrømme at jeg måtte se på leppa to ganger for og forstå hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Spørsmålet er jo, hvorfor lå denne tilsalgs iallefall ett år ?prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere. Riktig, det som har skremt en del kjøpere vil nok være det at det er noen idoter som har spredd rykter om at denne bilen har vært totalvraket, noe som er ren løgn!! ) jeg er veldig fornøyd:) Nåja, jeg har sett bildene før oppbygging og det er ikke veldig langt unna sannheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Spørsmålet er jo, hvorfor lå denne tilsalgs iallefall ett år ?prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere. Riktig, det som har skremt en del kjøpere vil nok være det at det er noen idoter som har spredd rykter om at denne bilen har vært totalvraket, noe som er ren løgn!! ) jeg er veldig fornøyd:) Nåja, jeg har sett bildene før oppbygging og det er ikke veldig langt unna sannheten... Sier du det? så frontstykke, frontfanger, panser og en skjev vange er totalvrak ? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 wooow... sint rakker, skal godt gjøres å ikke legge merke til denne hvis den kjører forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Spørsmålet er jo, hvorfor lå denne tilsalgs iallefall ett år ?prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere. Hvorfor er det et spørsmål? Har eieren spurt? Syns det er en sak mellom selger og kjøper. Ps! Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 wooow... sint rakker, skal godt gjøres å ikke legge merke til denne hvis den kjører forbi (y) tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå