Gå til innhold

E46 M3 kompressor- selges!

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis! =D Har sett denne i lang tid til salgs å til slutt lå den veldig billig, så du fikk vell en fin pris ;)

Digger fargen å modifikasjonene på den å har vurdert den mange ganger selv men jeg SKULLE ha SMG! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! =D Har sett denne i lang tid til salgs å til slutt lå den veldig billig, så du fikk vell en fin pris ;)

Digger fargen å modifikasjonene på den å har vurdert den mange ganger selv men jeg SKULLE ha SMG! =D

Helt riktig! Har kjennskap til første eier og andre eier, så

jeg kjenner til bilen. Fikk en fornuftig pris, føler jeg fikk maks valuta for pengene. jeg ville ha kun manuell. hehe! Bra folk er forskjellige!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel også andre felger på den de første gangene den var til salgs? Synes ikke billigfelger gjør seg på en M!

Ellers har jeg selv siklet en del etter denne bilen.

En ting du må gjøre er å lakkere de sorte sidedelene på schnitzer-leppa i bilens farge. Det har irritert meg fra første gang jeg så den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo, hvorfor lå denne tilsalgs iallefall ett år ?

prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere.

Riktig, det som har skremt en del kjøpere vil nok være det at det er noen idoter som har spredd rykter om at denne bilen har vært totalvraket, noe som er ren løgn!! :)) jeg er veldig fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel også andre felger på den de første gangene den var til salgs? Synes ikke billigfelger gjør seg på en M!

Ellers har jeg selv siklet en del etter denne bilen.

En ting du må gjøre er å lakkere de sorte sidedelene på schnitzer-leppa i bilens farge. Det har irritert meg fra første gang jeg så den.

P

Skal bytte felger! !:D ang leppa så er jeg helt enig, men jeg skal ærlig inrømme at jeg måtte se på leppa to ganger for og forstå hva du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere.

Riktig, det som har skremt en del kjøpere vil nok være det at det er noen idoter som har spredd rykter om at denne bilen har vært totalvraket, noe som er ren løgn!! :)) jeg er veldig fornøyd:)

Nåja, jeg har sett bildene før oppbygging og det er ikke veldig langt unna sannheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg har sett bildene før oppbygging og det er ikke veldig langt unna sannheten...

Sier du det? så frontstykke, frontfanger, panser og en skjev vange er totalvrak ? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det et spørsmål? Har eieren spurt?

Syns det er en sak mellom selger og kjøper.

Ps! Gratulerer med flott bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...