bmwgreg90 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 angel eyes hadde passet til bilen syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Dette må være den fineste M3 bilen jeg har sett... Behold den slik, den er så fiiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Meget fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Syyk bil! Eneste jeg syns den mangler er ccfl ringer og xenon/led. Er kanskje xenon, men ser det ikke Så den i byen i helga, hørtes rimelig kvass ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Dette må være den fineste M3 bilen jeg har sett... Behold den slik, den er så fiiiiiin! Tusen takk!) blir ikke og gjøre store endringer med den da jeg er fornøyd med utseende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Syyk bil! Eneste jeg syns den mangler er ccfl ringer og xenon/led. Er kanskje xenon, men ser det ikke Så den i byen i helga, hørtes rimelig kvass ut Lyktene er sota, så jeg trur ikke det kommer til og bli noe bra, er xenon i grøftelys og nærlys, så det holder:) blir led skiltlys da:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Meget fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 jeg hadde ccfl og sota lykter, på min gamle e46 coupe. jeg synes vertfall det så kult ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 jeg hadde ccfl og sota lykter, på min gamle e46 coupe. jeg synes vertfall det så kult ut:) Sendmeg bilde om du har da? så skal jeg vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 hel rå bil, du må få ut noen bilder i dagslys så vi får se gliset bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 hel rå bil, du må få ut noen bilder i dagslys så vi får se gliset bedre +1, og tror ingen ville sagt neitakk til en video av lyden i den heller! Et sykt deilig maskineri du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 hel rå bil, du må få ut noen bilder i dagslys så vi får se gliset bedre +1, og tror ingen ville sagt neitakk til en video av lyden i den heller! Et sykt deilig maskineri du har der! det skal jeg prøve og få ordnet Jeg syns det er en kjempe fin lyd i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Dette var noe utenom det vanlige! tøft å gå litt andre veier enn alle andre så meget sprek ut! Noe den trolig er også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Dette var noe utenom det vanlige! tøft å gå litt andre veier enn alle andre så meget sprek ut! Noe den trolig er også? takktakk! joda, jeg skulle ikke ha noen annen farge, og er utrolig fornøyd med utseende på bilen. Den er sprek nok for meg jeg, hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hva vil rotrex si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå