Markus E30 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Den grønne og svarte sitter sammen med en brun ledning? Skal vel ikke være sånn orginalt? Satt en hvit ledning der i tillegg som gikk derfra å til startsperre på alarmboksen. Den brune går ned til et rele mens den grønne/svarte går inn i en bunt med ledninger
MrBrum Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Den grønne og svarte sitter sammen med en brun ledning? Skal vel ikke være sånn orginalt? Satt en hvit ledning der i tillegg som gikk derfra å til startsperre på alarmboksen. Den brune går ned til et rele mens den grønne/svarte går inn i en bunt med ledninger Er det bunten som er orginal strømnettet? Du burde hvertfall finne andre enden av enten den brune ledningen, eller den sort/grønne og koble disse sammen.
Kvasi Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Finner du ikke et "motstykke" til den sort/grønne? Det skal garantert ikke være sånn originalt nei, hvor ender den brune?
Markus E30 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Prøvde å lete men faen så mye ledninger får se om jeg finner de i morgen Finner du ikke et "motstykke" til den sort/grønne? Det skal garantert ikke være sånn originalt nei, hvor ender den brune? Så ikke den no sted nei.. Må lete bedre! Den deler seg litt lenger ned til venstre i to tynnere brune ledninger og går inn i et rele Det som er i midten av de tre under dashen
MrBrum Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Men er det lest av feilkoder på motoren? Er vel slikt på denne årgangen? Det kan være gåen veivaksel sensor.
Markus E30 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Har ikke gjort det nei.. Skulle ha gjort det! Veivsensor? De på kassen mener du?
Markus E30 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Noen som har eller orker å ta bilde av hvor den grønne og svarte ledningen orginalt går? Hadde blitt super glad da!
diohrvik Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Fra c101 til hjernen, eller fra c101 ut mot motor?
Markus E30 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Si det Den her tror jeg kommer fra motorrommet. Skulle gjerne hatt et bilde av de hvite stikkene som sitter på rattsatmmen. Går en svart ledning fra tenningslåsen og ned i i den ene stikken, og ut på andre siden gikk ene ledning som var en av startsperr ledningene. Kan den grønne og svarte gå inn der? Er ikke så langt mellom dem.
martinwenberg Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Har sirka samme problem som Markus her. Min starter men kutter på 1500rpm. Jeg har byttet triggersensor, fordelerlokk og en blå føler til motorstyring som ligger på termostathus. Ble ikke bedre av det. Har målt at det kommer nok bensin, men kanskje ei dyse er gåen? Den går fint på tomgang men så snart jeg gir gass så kutter den! Og min har stådd i noen måneder og
Markus E30 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Min starter ikke i det hele tatt Heldi du Ingen som har mulighet å ta bilder for meg?
Markus E30 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 De tre releene so sitter nede til venstre under dashen, hva er de til?
oddern318ie36 Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 ta også bytt veivsensoren, fikk verken bensin eller tenning selv. bytta den og den starta så fort jeg var borti nøkkelen! håper du finner ut av det!
Markus E30 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Lodda sammen orginal nettet. Kjiner bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå