Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den grønne og svarte sitter sammen med en brun ledning? Skal vel ikke være sånn orginalt? Satt en hvit ledning der i tillegg som gikk derfra å til startsperre på alarmboksen. Den brune går ned til et rele mens den grønne/svarte går inn i en bunt med ledninger

el4bk8xdnga06hyjbq6a.jpg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den grønne og svarte sitter sammen med en brun ledning? Skal vel ikke være sånn orginalt? Satt en hvit ledning der i tillegg som gikk derfra å til startsperre på alarmboksen. Den brune går ned til et rele mens den grønne/svarte går inn i en bunt med ledninger

Er det bunten som er orginal strømnettet? Du burde hvertfall finne andre enden av enten den brune ledningen, eller den sort/grønne og koble disse sammen.

Skrevet

Prøvde å lete men faen så mye ledninger :mrgreen: får se om jeg finner de i morgen ;)

Finner du ikke et "motstykke" til den sort/grønne?

Det skal garantert ikke være sånn originalt nei, hvor ender den brune?

Så ikke den no sted nei.. Må lete bedre! Den deler seg litt lenger ned til venstre i to tynnere brune ledninger og går inn i et rele :P

Det som er i midten av de tre under dashen :)

Skrevet

Men er det lest av feilkoder på motoren? Er vel slikt på denne årgangen?

Det kan være gåen veivaksel sensor.

Skrevet

Noen som har eller orker å ta bilde av hvor den grønne og svarte ledningen orginalt går? :D

Hadde blitt super glad da! :D

Skrevet

Si det :P Den her tror jeg kommer fra motorrommet. Skulle gjerne hatt et bilde av de hvite stikkene som sitter på rattsatmmen. Går en svart ledning fra tenningslåsen og ned i i den ene stikken, og ut på andre siden gikk ene ledning som var en av startsperr ledningene. Kan den grønne og svarte gå inn der? Er ikke så langt mellom dem.

Skrevet

Har sirka samme problem som Markus her. Min starter men kutter på 1500rpm. Jeg har byttet triggersensor, fordelerlokk og en blå føler til motorstyring som ligger på termostathus. Ble ikke bedre av det. Har målt at det kommer nok bensin, men kanskje ei dyse er gåen? Den går fint på tomgang men så snart jeg gir gass så kutter den! Og min har stådd i noen måneder og :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...