Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sjekke det ser du :P eller ikke sjekka hvor ledningene går, men tok de ut og da skjedde ingenting når jeg vridde om nøkkelen :mrgreen:

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er også en stor gjennomsiktig sikring aktig ting til venstre for denne boksen, går å nappe ut i hvertfall, men hadde ingen virking det :P

Skrevet

Da kutter den innslaget, men det kan jo tenkes den også kutter tenning. Ville prøvd å finne ut hvem som selger/produserer alarmen og tatt kontakt med dem og forhørt meg litt.

Skrevet

Hvis du ikke har gjort det ennå, følge kablene fra alarmen til hvor de er skjøta inn i det originale ledningsnettet.

Der vil du sannsynligvis finne ledere som er klipt av og sendt innom alarmen. Koble løs og sett sammen det originale igjen så har du iallefall eliminert alarmen som feilkilde.

Men det kan jo også være tenningslåsen som er vrang, om du finner kobl.skjema på denne er det lett å måle om du har strøm ut med tenning på.

Skrevet

Sjekka om dysene får signal i stad. Det får de, i massevis. Sjekka om coilen leder spenning fram til fordeler. Det gjør den. Men det er litt lite spenning på coilen kom vi fram til. Hva skyldes det?

Skrevet

Koble bort alarmen og sørg for at orginal strømnettet blir koblet sammen igjen, så tipper jeg bilen går. :)

Skrevet

Kobla løs alarmen nå. Alt sammen utenom en detektor ledning. Resultat er at det skjer ingenting når jeg vrir om nøkkelen :evil: FML!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...