Magnus M Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 BMW 2002 320i 2.2 sedan med kompressorsats fra ESS. Denne skal yte mellom 260-275HK (ekstra stor intercooler). 100% driftssikre hester:) Går godt - kan sammenlignes med en FRISK E36 M3. Orginal Msport bil som er kjøpt ny i norge. Km. stand er i dag 149K km I meget bra stand mekanisk og er svært "tight" å kjøre! Nye bakfelger 9,5" med nye Federal SS dekk 265/30-19 er satt på i år. Dekk forran 235/35-19 har bra med mønster igjen. Det følger også med et sett med Toyo R888 som sitter på orginale 17" M-tech felger. Ksport coilovere som er justerbare i høyde og stivhet. Ksport Big brake kit med nye Ferodo DS2500 klosser. Orginalt understell med Eibach fjører og bremser medfølger, samt alt av deler for å tilbakestille bil og motor til orginal utførelse. Lakken er meget bra, men dette er en brukt bil og det finnes følgelig bruksspor, dog lite i forhold til alder/kilometerstand. Gule frontlykter er folie og kan taes bort på 3 minutt! Det er montert en Blaupunkt pnp 475 forsterker i bilen som løfter lyden på den orginale stereoen en god del, samt en 12" RF sub med en MTX monoblock. Dice Ipod kit i hanskerom. Pris: 220.000 Ta kontakt for evt. besiktning! Her eller tlf: 900 54 277 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Kan ta E30 med S motor som delbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Ja den er fortsatt tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Satt på nye bremseklosser bak i dag, og ny pris 220.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Er det lov å spørre om hvor mye du måtte ut med for pressa? har akk samme motor. Og vurderer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Er det lov å spørre om hvor mye du måtte ut med for pressa? har akk samme motor. Og vurderer Tipper han kjøpte denne med den ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Gamlebilen til Henrik jo Kjenner igjen bildene fra da han solgte den Lei den allerede Magnus? Kan bekrefte at denne er skikkelig tight og fin, har selv kjørt denne bilen og har bare blitt byttet til enda mer snadder deler etter det, så tror ikke den har blitt noe dårligere Lykke til med salg, håper den kommer til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Pressa var ferdigmontert når jeg kjøpte den ja, koster vell fort 40-50 lapper for dette kittet. Kan ikke påstå at jeg er lei den, 2 år er lenge for meg å ha en bil, hehe det er vell heller et savn etter e30 med S maskinist som slår til igjen Den er fortsatt like tight og fin å kjøre som når jeg kjøpte den, så her får kjøper en meget god bil som funger like bra som hverdagsbil, som på bane. Nypolert er den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Sett deg på Våler med denne, og den er jo helt kurrant til rundetider, så spyler man bilen og kjører hjem etterpå. Hilste og pratet med deg på Våler for et par år siden vel, men husker sikkert ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Det var jeg som monterte dette kompressor kit'et, og kan bekrefte at det kostet nytt 40-50 000kr inkl intercooleren. ESS TX2 heter det. Jeg solgte den til Henrik på 119 000km, og bilen var veldig fin i lakken for alderen og være. Tight og morsom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Fin senk og fine felger:) Hva slags felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Det er GS goldtrack felger som sitter på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 bump, gikk igjennom EU godkjenning med 0 feil forrige uke, så da er denne godkjent til 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Nydelig bil det her Har du vært på Vålerbanen i høst? tror kanskje jeg har sett den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå