SweetBMW Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Språk i idrive kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Forsøker å kode "Viftemeny ved trykk på setevarme" med NCS expert på E61 LCI uten å lykkes. Jeg endret "SITZHEIZUNG_SLIDER_D" i MASK modulen fra Nicht_aktiv til aktiv, men ingen endring i bilen. Gjør jeg noe feil? Er det riktig kode i riktig modul? Ønsker også å få vindusviskerne til å returnere til startposisjon ved stopp, men finner ingen modul som heter WIM. i hvilke modul ligger denne funksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 den slidern der er bare en sånn liten slidebar som vises i setevarme biten i klima delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drittunge Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Jeg sliter med og åpne NCS expert med 64 bits win7. Noen andre som har hatt problemer med det? Sliter med og få det i gang i xp-mode også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius321 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hei! Sliter med å få kontakt med bilen, får åpnet INPA og alt annet, men får de 2 "prikkene" som skal bli svart i INPA når jeg kobler meg til forblir hvite... Kjøpte den kontakten her, http://www.ebay.com/itm/190881911259?ss ... 1497.l2649 Kan det være feil type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Hvorfor kjøper man en annen kabel en den man får hos one stop som virker? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Nydelig tråd. Her blir det å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Samme her. Har nettopp kjøpt meg litt div kodingsutstyr til min e61 så da er denne tråden ganske grei. Føler også at den andre diagnose tråden blir litt for mye e39 prat på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hvor finner jeg en liste over ting som kan programmeres på E60'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 har for øyeblikket ikke kontakt med bremseslitasje varsleren forran, så får opp melding om at jeg må bytte bremser forran nå, klosser er helt nytt. hva er det greieste og bruke for og nullstille dette? kommer til og sette opp en bærbar pc nå i helga med xp til formål og bruke til litt koding. bestiller meg også en sånn som dette: http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Diagnostic-cable-INPA-Ediabas-Ncs-Expert-DIS-v57-SSS-v32-GT1-Progman-/271182362979?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3f23ba7963&vxp=mtr da får jeg med alt jeg skulle ha behov for der. lurer også på om jeg skal kjøpe meg bmw scanner 2.0.1? noen formeninger om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 har for øyeblikket ikke kontakt med bremseslitasje varsleren forran, så får opp melding om at jeg må bytte bremser forran nå, klosser er helt nytt. hva er det greieste og bruke for og nullstille dette? kommer til og sette opp en bærbar pc nå i helga med xp til formål og bruke til litt koding. bestiller meg også en sånn som dette: http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Diagnostic-cable-INPA-Ediabas-Ncs-Expert-DIS-v57-SSS-v32-GT1-Progman-/271182362979?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3f23ba7963&vxp=mtr da får jeg med alt jeg skulle ha behov for der. lurer også på om jeg skal kjøpe meg bmw scanner 2.0.1? noen formeninger om denne? Enkleste er å resette service lyset ved triptelleren. Ja ville absolutt gått for scanner 2.0.1 den er mye enklere å bruke og ikke så avansert, lett å bruke til små ting som rask scanning, fjærning av canbus osv. De andre programmene du har kjøpt er jo litt mer avansert & tekstbasert og man bør lese seg litt opp slik at man ikke ødelegger alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Enkleste er å resette service lyset ved triptelleren. Ja ville absolutt gått for scanner 2.0.1 den er mye enklere å bruke og ikke så avansert, lett å bruke til små ting som rask scanning, fjærning av canbus osv. De andre programmene du har kjøpt er jo litt mer avansert & tekstbasert og man bør lese seg litt opp slik at man ikke ødelegger alt. aha, googla meg fram til fremgangsmåte på det nå, men funker ikke, får ta og bytte følern og prøve igjen da. blir vel og bestille bmw scanner også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 bestiller meg også en sånn som dette: http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Diagnostic-cable-INPA-Ediabas-Ncs-Expert-DIS-v57-SSS-v32-GT1-Progman-/271182362979?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3f23ba7963&vxp=mtr Jeg bestilte akkurat den pakka der og kan anbefales på det sterkeste. Superbra support av selger. Han svarer deg på mail, 24/7 om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Pokker at jeg ikke har sett denne tråden før nå !*melde seg på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Jeg bestilte akkurat den pakka der og kan anbefales på det sterkeste. Superbra support av selger. Han svarer deg på mail, 24/7 om det er noe du lurer på. flott, lønning i dag, så ble bestilt i dag, satt opp en gammel bærbar pc med xp også nå i helga, så da er nok det meste klart for og lære litt koding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå