thomas10 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Hei. Jeg er ny i bmw verden, lurer på å kjøpe meg en 1999 320 ci. Dette er da den med rekkeseks 150 hester. Er det noe typiske feil med disse, holder motor å drivverk bra over 200 000 km? Bilen det er snakk om har fulgt alle servicer hele veien, å er godt påkostet når det gjelder slite deler. Takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 http://www.autopower.se/Guider/begagnatguiden/E46/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ikke ute etter en 325Ci i stedet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas10 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 http://www.autopower.se/Guider/begagnatguiden/E46/ Takk skal du ha Det sto det mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas10 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Ikke ute etter en 325Ci i stedet da? Tja, ikke umulig det.. kommer helt ann på bilen og pris Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det verste med disse bilene er rust og subframe disaster, så jeg ville trippelsjekket dette før et evt. kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det verste med disse bilene er rust og subframe disaster, så jeg ville trippelsjekket dette før et evt. kjøp. Er det slik at ALLE vil til slutt lide av subframe disaster? Handler det om hvordan bilen har blitt brukt? For jeg synes det er rart at bare noen biler skal bli rammet av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg aner ikke hva som forårsaker dette, men det virker som det er mer vanlig på biler med sterk motor (323, 328) kontra f.eks. 316 og 318. Når det er sagt skjedde dette med en kollega sin 318, og den bilen ble kjørt pent hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå