Espen.s Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 svært usikker på om jeg har lov til å poste denne her??? Bilen min har lakkerte m-tech lister! og syns det blir for dumt og koste på nye når den allerede har fine lister.. problemet er at dem er lakkert i bilens farge. og jeg vil ha den svarte og matte plastikkfargen som listene blir levert. Hvordan skal jeg gå frem for å gjøre det ? Takk på forånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Kjøp deg nye Ellers så må du jo pusse de ned igjen da men de vil jo ikke bli like fine som nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Sandpapir, grunning og noen bokser svart silkematt lakk, tror jeg vil gjøre susen Kjøp lakk av bra kvalitet og vær nøye på forarbeidet, så slipper du flassing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Sandpapir, grunning og noen bokser svart silkematt lakk, tror jeg vil gjøre susen Kjøp lakk av bra kvalitet og vær nøye på forarbeidet, så slipper du flassing det jeg hadde tenkt å gjøre, men da lurer jeg på hvor man skaffer slik lakk av god kvalitet? hva slags grunning er å anbefale da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg hadde tatt av lister på begge fangerne, og sidelister, pussa ned, grunnet, og matt svart, så alt blir likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Ossen bil er det?, hvertfall e30 k-tech2 kom jo org m ulakert lister.. Mn nokk om det, du får kjøpt noe som heter kunststoff grunning eller plast grunning som er egnet før slike ting:), jeg fikk kjøpt en boks kunststoff grunning oss en lakerer en gang jeg skulle lakken noe moped plastikk, denne funker utmerket og lakken hang godt:) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg hadde tatt av lister på begge fangerne, og sidelister, pussa ned, grunnet, og matt svart, så alt blir likt det er vell planen at alt skal se likt ut er en e36 coupe, listene er lakkerte i bilens farge, så den blir litt naken av det syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Ossen bil er det?, hvertfall e30 k-tech2 kom jo org m ulakert lister.. Mn nokk om det, du får kjøpt noe som heter kunststoff grunning eller plast grunning som er egnet før slike ting:), jeg fikk kjøpt en boks kunststoff grunning oss en lakerer en gang jeg skulle lakken noe moped plastikk, denne funker utmerket og lakken hang godt:)Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 E30 m-tech2 har ikke lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Kjøp nye lister. Lakk grunning og ///M emblemer er jammen meg ikke gratis heller. Blir jo fort 400 kr der, så da er man jammen meg ikke langt unna nypris dersom man er medlem i BMWCCN. Da har du jo strøkne lister, bokselakk er ikke akkurat noe å skryte av dersom du har en bil er glad i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Nei, har jo ikkje det, min feil gikk litt ført i svingene her:p, er bare litt forsenka parti der:) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 M emblemene er vell til å ta av om man vill? er de ikke ? men ja. vill ha et strøkent resultat, så er vell like greit kjøpe nye lister da? men er himla dyrt.. skal ha orginale fangere og slik, men liker m-tech sidelistene bedre enn de orginale? lurer på om det blir sånn halv-ferdig stuck å kjøre med orginale fangere og m-tech lister? slik som detta, veit ikke om jeg spør i rettig kategori her nå men. uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 tror jeg forsto spm ditt rett, ja du kan ta av m-tech merkene, men da blir det jo bare ett hull i listene dine ! men de kan selvfølgelig byttes ut med andre merker osv, gs bildeler har en del og velge i. synes forøvrig det er fint med en lav e36 coupe med original fangere osv, og mtech listene er mye finere enn de originale uansett, de originale matcher jo ikke listene på front / bakfanger i det hele tatt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 mente at de kunne taes av, og settes på. har ikke undersøkt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 kjøp nå nye, herregud lakker du de svarte får du en blank finish listene er IKKE blanke orginale er da måte på å kjipe på myntene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kjør på med PlastiDip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå