Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den scrollen som er på bryteren justerer sensitiviteten på sensoren. Skal du justere hastigheten på viskerne manuelt kan du dra hendelen oppover. Jo flere ganger du drar, jo høyere hastighet får viskerne.

Så vidt jeg har forstått det..

Skrevet

hele vitsen med regnsensoren er jo at det styrer seg selv automatisk avhengig av hvor mye regn det kommer på ruta,slik er det ihvertfall på min e39,bare å vippe opp en spak så ordner det seg selv. men mulig det er fler funksjoner på e60.

Skrevet

Er samme greiene på min E46.

Likte bedre vanlig justerbart intervall som jeg hadde på gamle E46n. Føler det blir litt dobbelt opp med justerbar sensitivitet på en regnsensor.

Skrevet

Jeg var aldri fornøyd med regnsensoren på e46-en. Syntes ikke det alltid var like mye logikk i når den slo seg på, i tillegg måtte jeg skru den av og på igjen om jeg hadde benyttet den sist jeg kjørte, eller etter en stans.

På e61-en fungerer den mye bedre, den går stort sett på når den skal, og stopper når den skal. Kun et trykk på tuppen trengs for å aktivere den.

Skrevet
hele vitsen med regnsensoren er jo at det styrer seg selv automatisk avhengig av hvor mye regn det kommer på ruta,slik er det ihvertfall på min e39,bare å vippe opp en spak så ordner det seg selv. men mulig det er fler funksjoner på e60.

Du kan regulere hvor sensitiv den skal være på E39 også :)

Skrevet

Jeg syntes nå den justerbare sensiviteten er fin jeg da :) Jeg syns bare at den var så treig før den begynte å pusse ruta, men nå som jeg prøvde å justere denne, så fungerer det helt utmerket! :)

Skrevet
Jeg var aldri fornøyd med regnsensoren på e46-en. Syntes ikke det alltid var like mye logikk i når den slo seg på, i tillegg måtte jeg skru den av og på igjen om jeg hadde benyttet den sist jeg kjørte, eller etter en stans.

På e61-en fungerer den mye bedre, den går stort sett på når den skal, og stopper når den skal. Kun et trykk på tuppen trengs for å aktivere den.

Det er jo ikke så dumt at du må aktivere den igjen da, tenk om det har snødd veldig mye og du glemmer og slå den av før du starter.. Kanskje har du open dør enda, så fyller du halve bilen med snø, eller i verste fall har viskerene fryst fast..

Syns det er veldig bra at dem ikke går på igjen etter stopp jeg.

Og justeringa er også veldig grei syns jeg, men syns den virker litt forskjellig, av og til er den veldig sensitiv og av og til må den stå på maks.. Men syns den funker greit på min E39 vertfall.. Hender jo at den visker ta faen selv om det er helt tørt.. Da blir jeg litt irritert... :lol:

Skrevet

Det er helt greit å måtte aktivere den, men på e46-en måtte jeg først slå den av for og så aktivere den på ny igjen. Nå trenger jeg kun å aktivere den. :)

Skrevet

På E39 er regnsensor første hakket, så må ned og opp igjen for å få den på etter bilen har vært stoppet. Hvorfor er det så ille? Er folk så late?:P

Skrevet

Tror det holder og vri på "intervall"-hjulet også fakisk.. For og aktivere altså. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...