Dirty Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Titte litt på mobilen, bytte cd plate søler kaffe, hvem har ikke titta opp og ÅI faen godt ikke det kom bil nå. ligger langt over i andre kjørefelt. Men ja såklart hjelper ikke å kjøre tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Titte litt på mobilen, bytte cd plate søler kaffe, hvem har ikke titta opp og ÅI faen godt ikke det kom bil nå. ligger langt over i andre kjørefelt. Men ja såklart hjelper ikke å kjøre tulling Du havner ikke plutselig i 150 kilometer i timen av en grunn. Les historikken til denne pikken da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Kan skje den beste. Trist hele greia, Han må leve med at han har tatt et liv, unner ingen det.Tankene går til familien, huff. HAHAHAHHAHA. Dette kan ikke skje den beste.. Den beste kjører ikke i 140kmt i en 50 sone i utgangspunktet. En hver idiot skjønner jo det og alle kan jo se at han har kjørt fortere enn 108kmt som vist poitiet har regnet seg frem til.. Han er og bli et søppelhode, er jo bare lese rullebladet hans i artikkelen så skjønner man jo at han er et avskum i samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krix Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Titte litt på mobilen, bytte cd plate søler kaffe, Men alt det er er jo noe man ikke skal gjøre når man kjører bil. I værstefall så kan jeg kaste ett blikk bort på Idriven når jeg skal finne en radiokanal eller CD i skiftern. Alt annet lar jeg ligge under kjøring, men der er sikkert folk forskjellige Merker jeg klikker når dama tar opp mobilen og leser melding mens ho kjører, de få gangene jeg sitter på med ho Denne ulykken skyldes ikke annet en ren idiotkjøring, skulle bare vært han i E92en som døde og ikke en uskyldig dame. En mann har mistet kona si, noen har mistet moren sin og noen har helt sikkert mistet bestemoren sin pga han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Slike folk har lappen, mens folk som spiller høy musikk i helgene kan fratas lappen i 2 år, selv om dem aldri er tatt for noe trafikkforseelse.Merkelig verden vi lever i. Ganske tragisk ja... Denne typen bør være uten lappen resten av livet hvertfall. Herpet en fin bil gjorde han også. I slike saker er det ikke bilen JEG tenker på ihvertfall.. Skjønner ikke at slike folk ikke kan lære, nå må han leve med å ha tatt livet av ett annet menneske pga sin egen dumhet. Som du ser i artikkelen er det andre personen han har drept i kollisjon, samt gjorde en kompis invalid i 2007 i en krasj der de begge fløy ut av bilen. Og ved 3 forskjellige hendelser. pluss annet fanskap. Edit: Nei bare en persjon drept. Trodde alt som var listet var tidligere hendelser, men den siste som var listet var hendelsen artikkelen handlet om utfra datoen. Beklager den missen fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Kan skje den beste. Trist hele greia, Han må leve med at han har tatt et liv, unner ingen det.Tankene går til familien, huff. HAHAHAHHAHA. Dette kan ikke skje den beste.. Den beste kjører ikke i 140kmt i en 50 sone i utgangspunktet. En hver idiot skjønner jo det og alle kan jo se at han har kjørt fortere enn 108kmt som vist poitiet har regnet seg frem til.. Han er og bli et søppelhode, er jo bare lese rullebladet hans i artikkelen så skjønner man jo at han er et avskum i samfunnet. Ja du har nok rett Titte litt på mobilen, bytte cd plate søler kaffe, Men alt det er er jo noe man ikke skal gjøre når man kjører bil. I værstefall så kan jeg kaste ett blikk bort på Idriven når jeg skal finne en radiokanal eller CD i skiftern. Alt annet lar jeg ligge under kjøring, men der er sikkert folk forskjellige Merker jeg klikker når dama tar opp mobilen og leser melding mens ho kjører, de få gangene jeg sitter på med ho Denne ulykken skyldes ikke annet en ren idiotkjøring, skulle bare vært han i E92en som døde og ikke en uskyldig dame. En mann har mistet kona si, noen har mistet moren sin og noen har helt sikkert mistet bestemoren sin pga han Ja såklart du er jo perfekt det glemte jeg, ikke kom her og si at du aldri har mistet blikket mer en et lite sekund torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Titte litt på mobilen, bytte cd plate søler kaffe, Men alt det er er jo noe man ikke skal gjøre når man kjører bil. I værstefall så kan jeg kaste ett blikk bort på Idriven når jeg skal finne en radiokanal eller CD i skiftern. Alt annet lar jeg ligge under kjøring, men der er sikkert folk forskjellige Merker jeg klikker når dama tar opp mobilen og leser melding mens ho kjører, de få gangene jeg sitter på med ho Denne ulykken skyldes ikke annet en ren idiotkjøring, skulle bare vært han i E92en som døde og ikke en uskyldig dame. En mann har mistet kona si, noen har mistet moren sin og noen har helt sikkert mistet bestemoren sin pga han "skulle vært han i E92n som døde.." Er du den som bestemmer hvem som skal leve og dø nå? Når du en gang kræsjer med noen så skal jeg si det samme.. ønske at andre skal dø. makan Han drepte nok ikke dama med vilje, ja jeg vet at han kjørte fort.. but still Syns ikke det er altfor mye skader på den bilen til at den har fronta noen i 108km/t kjørt i rompa på noen i 50 å merca så verre ut. Flere her blir til engler i det de skriver inn brukernavnet å logger in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 skulle bare vært han i E92en som døde Syntes også den setningen der ble rimelig drøy og lite voksent skrevet, noen ganger bør man kanskje tenke før man skriver. Beskytter på ingen måte BMW sjåføren da han mest sansynlig har kjørt stygt, men "unner" ingen å dø på en slik måte uanset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Ja såklart du er jo perfekt det glemte jeg, ikke kom her og si at du aldri har mistet blikket mer en et lite sekund Ærlig talt! Vi må da kunne diskutere og komme med synspunkter uten at du kommer med slike utspill. Selvsagt så har jeg mistet blikket fra veien flere ganger og da opplevde jeg det som såpas ubehagelig at jeg prøver å unnådet når jeg kjører. "skulle vært han i E92n som døde.." Er du den som bestemmer hvem som skal leve og dø nå? Når du en gang kræsjer med noen så skal jeg si det samme.. ønske at andre skal dø. makan Han drepte nok ikke dama med vilje, ja jeg vet at han kjørte fort.. but still Syns ikke det er altfor mye skader på den bilen til at den har fronta noen i 108km/t kjørt i rompa på noen i 50 å merca så verre ut. Flere her blir til engler i det de skriver inn brukernavnet å logger in Ingen skulle dødd selvsagt, trodde jeg ikke trengte å skrive det men nok en gang så glemte jeg at visse her inne ikke akkurat er rakettforskere Men det er ganske urettferdig når en uskyldig mister livet pga en annens uvettige kjøring, og i tillegg når vedkommende har forårsaket alvorlige ulykker tidligere. Alle kan krasje men som jeg har sagt tidligere så gjelder det å prøve å forhindre det så mye som mulig, og mobiler, fikling med CDer, kaffedrikking og annet vas lar man være når man kjører synes jeg. Hadde en krasjet i meg og jeg fikk vite at han holdt på med alt annet enn å se på veien eller bedrevet idiotkjøring, så hadde jeg mildt sagt blitt meget sint. Skjønner du ikke den så bekrefter du inntrykket mitt av at du er dum rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Ja såklart du er jo perfekt det glemte jeg, ikke kom her og si at du aldri har mistet blikket mer en et lite sekund Ærlig talt! Vi må da kunne diskutere og komme med synspunkter uten at du kommer med slike utspill. Selvsagt så har jeg mistet blikket fra veien flere ganger og da opplevde jeg det som såpas ubehagelig at jeg prøver å unnådet når jeg kjører. "skulle vært han i E92n som døde.." Er du den som bestemmer hvem som skal leve og dø nå? Når du en gang kræsjer med noen så skal jeg si det samme.. ønske at andre skal dø. makan Han drepte nok ikke dama med vilje, ja jeg vet at han kjørte fort.. but still Syns ikke det er altfor mye skader på den bilen til at den har fronta noen i 108km/t kjørt i rompa på noen i 50 å merca så verre ut. Flere her blir til engler i det de skriver inn brukernavnet å logger in nok en gang så glemte jeg at visse her inne ikke akkurat er rakettforskere Kødder du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Medlem her inne? 335i eller modifisert bil dette, med utblås på hver side bak. Den grønne bilen han kjørte av veien med kan jo se ut som E36. Det er synd sånne folk finnes i trafikkbildet. Det spørs om han holder seg vekk fra veiene uansett om han blir fradømt førerretten på livstid (og nei, dette har ingenting md at Norge er "håpløse" på veier og veitrafikklov). Vi får håpe at det å ha et menneskeliv på samvittigheten får ham til å roe seg ned slik at han ikke skader flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Her Sporet temaet av nok en gang. Trist sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Hva går han og kompisene på ??? Med litt sirklasjon i hode så roer du ned etter et par bil vrak. Men vi ser jo biler som kommer sidelengs på offentli vei til stadihet. Og før eller siden så går jo det galt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Jeg stussa på hvor milde straffer han har fått tidligere. Det er uvanlige milde dommer. De fleste jeg kjenner som mister lappen mister det i minst 6 måneder for små filleting. Også støtter jeg Z1 sin påstand om at det er lite sirkulasjon mellom ørene på denne gutten. Han burde vært dømt til tvungen psykisk evaluering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå