Gå til innhold

En som aldri burde få kjøre igjen.

Krix
 Share

Anbefalte innlegg

Hjelper ikke å ta fra slike folk lappen heller, kjører nok likevell...

Tenkte akkurat det samme. Her må det en saftig fengselsstraff til. At han i tillegg forsøker å legge skylden på personen han har drept tyder på at dette er en person som totalt mangler empati. Hadde sikkert ofret moren sin for å redde sitt eget skinn. Jeg sier bur han inne og sørg for permanent inndragelse av førerkort. Han burde også vært nektet å kunne eie/kjøpe bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for en komplett idiot!

Skulle fått seg en skikkelig omgang med juling han der, sånne folk som ikke har respekt for loven eller andre mennesker forstår bare en ting...

vil nok tro han blir fratatt førerretten på livstid, i tillegg til en fengselsdom på rundt 3-7 år hvis han blir dømt, da er også "soningsrabatten" tatt inn i beregningen. I tillegg vil han nok også få gjeld i millionbeløp til de etterlatte etter den drepte og bruke store deler av livet sitt på nedbetaling av det. Og hvis han blir stoppet igjen av politiet mens han er ute og kjører uten lappen vil sannsynligvis bilen bli inndratt og han satt i arresten frem til rettsak pga fare for gjentagelse.

Dette er da hvis han blir funnet skyldig... Noe jeg absolutt håper han blir. Uansett om den 70 år gamle damen var litt inn i hans kjørefelt ville situasjonen vært totalt annerledes hvis vedkommende hadde holdt 50 km/t, å svinge unna, nedbremsning og andre manøvere er noe helt annet når man holder mellom 108-155km/t

Mitt tips til påtalemyndigheten ville vært å tvangsflytte fyren til sjursnes i tromsø og satt på en soningslenke (les gps fotlenke/hjemmesoning).

Der er veien så humpete at fyren ikke kan kjøre i over 20km/t uten å brekke både armer, ben og rygg. Da sparer vi skattepenger og han får det jevli:)

Sjursnes_858.jpg

Stakkars fyr, for all del, blir nok ikke lett å leve med at han har drept noen(hvis han har). Men han har fått nok av advarsler i mange forskjellige former

uten nytte, så det er absolutt ikke ufortjent. Har derfor lite sympati for fyren, men tenker heller på familien hans og de pårørende til 70 åringen som døde.

Utifra "rullebladet" til fyren har han kjørt slik i en lang tid, og de hendelsene er bare det han har vært i kontakt med politiet for, vi har ingen oversikt over hvor mange nestenulykker, skadeoppgjør og kollisjoner han kan ha stukket av fra. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for en komplett idiot!

Skulle fått seg en skikkelig omgang med juling han der, sånne folk som ikke har respekt for loven eller andre mennesker forstår bare en ting...

vil nok tro han blir fratatt førerretten på livstid, i tillegg til en fengselsdom på rundt 3-7 år hvis han blir dømt, da er også "soningsrabatten" tatt inn i beregningen. I tillegg vil han nok også få gjeld i millionbeløp til de etterlatte etter den drepte og bruke store deler av livet sitt på nedbetaling av det. Og hvis han blir stoppet igjen av politiet mens han er ute og kjører uten lappen vil sannsynligvis bilen bli inndratt og han satt i arresten frem til rettsak pga fare for gjentagelse.

Dette er da hvis han blir funnet skyldig... Noe jeg absolutt håper han blir. Uansett om den 70 år gamle damen var litt inn i hans kjørefelt ville situasjonen vært totalt annerledes hvis vedkommende hadde holdt 50 km/t, å svinge unna, nedbremsning og andre manøvere er noe helt annet når man holder mellom 108-155km/t

Mitt tips til påtalemyndigheten ville vært å tvangsflytte fyren til sjursnes i tromsø og satt på en soningslenke (les gps fotlenke/hjemmesoning).

Der er veien så humpete at fyren ikke kan kjøre i over 20km/t uten å brekke både armer, ben og rygg. Da sparer vi skattepenger og han får det jevli:)

Sjursnes_858.jpg

Stakkars fyr, for all del, blir nok ikke lett å leve med at han har drept noen(hvis han har). Men han har fått nok av advarsler i mange forskjellige former

uten nytte, så det er absolutt ikke ufortjent. Har derfor lite sympati for fyren, men tenker heller på familien hans og de pårørende til 70 åringen som døde.

Utifra "rullebladet" til fyren har han kjørt slik i en lang tid, og de hendelsene er bare det han har vært i kontakt med politiet for, vi har ingen oversikt over hvor mange nestenulykker, skadeoppgjør og kollisjoner han kan ha stukket av fra. [-X

Det eneste jeg ikke skjønner er at hvofor ikke slike folk lærer. Blitt dømt flere ganger med fortsatt holderpå. Miste retten til å eie bil, bruke bil er vel mer effektivt enn å miste lappen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Tar opp igjen denne veldig stygge ulykken. Statsadvokaten vil ha han dømt for uaktsomt drap. Skulle nesten vært aktsomt spør du meg slik som han kjørte:

http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8338137

Hele historien er bare tragisk, spesielt for familien til avdøde. Trist å se barnebarn miste noen de er så glad i fordi en idiot holder på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

Helsikkes, autovern skal ta imot og stoppe vogntog...her er det bare flerra til helsikkes bortover parkeringa av en liten bmw, og bilen ser "nesten" ikke skada ut heller, må ha vært god fart i kræsjen :o

Virker som en maniac, er nok blitt litt mye amfetamin og rohpynol i mårra havregryna til han her gitt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sleip type, håper virkelig han blir skikkelig dømt #-o Dette er mennesker som ikke har noe på veien å gjøre, da går det en liten stund så smeller der igjen.

335 X drive eneste i Norge :lol: Skryter gjør han også selv om han tar helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke rusa, men han er også tiltallt for å ha banka opp en 16 åring. Mente han var sammen med en jente på 16 år og tok henne og en annen gutt på 16 år i å kline. Han banka så opp gutten på 16 pr. Jenta hevder de ikke var sammen. Fyren selv er jo faen meg 28 år... Større idiot skal man lete lenge etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke rusa, men han er også tiltallt for å ha banka opp en 16 åring. Mente han var sammen med en jente på 16 år og tok henne og en annen gutt på 16 år i å kline. Han banka så opp gutten på 16 pr. Jenta hevder de ikke var sammen. Fyren selv er jo faen meg 28 år... Større idiot skal man lete lenge etter

Enkelte folk er bare skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...