Bollis69 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 (endret) Etter å ha solgt en -00 E46 318i og en -01 VW Passat på under en uke (!!), var det klart for å sette seg på flyet frå Ørsta på Sunnmøre til Kjevik i Kristiansand for å se på en tilsynelatende flott og meget velholdt bil... Og jeg ble ikke skuffet..!! Bilen var en fryd å kjøre hjem til Sunnmøre med massasje i setet som hjalp meg å holde mej våken. Den er utrolig myk og behaglig å kjøre og en sitter som støpt i setene. Den er veldig godt utstyrt som var veldig uvandt for meg. Interiøret i bilen er en kombinasjon med blackwood og beige hud, en faktisk veldig fin kombinasjon. Og det er et ruflete felt i toppen av vert sete. Bilen er nylig lakkbehandlet. Bilen har en 6 syllindret 2,5L turbo diesel motor som er programmert til 210hk og angivelig 550Nm. Annet utstyr: - Active steering (kortstyring) en runde på rattet gir fult rattutslag. - HeadUp display - Aktive Cruise Control som har avstandskontroll. - Comfort stoler med omtrent 20 innstillinger og minne, samt Massasje . - Logic 7 Sound System med 11 høytalere og 1 bass under hvert framsete. - 3 knapper for el. garasjeporter på innvendig speil. - SOS-knapp - Ïntegrert telefon med Voice stemmekontroll . - Panorama soltak - Varme i rattet. - Regnsensor. - Innfellbare speil - LED avstigningslys. - Proffessional Navigation PS..!! NÅ ER FORØVRIG DENNE BILEN OGSÅ SOLGT ETTER EN NOEN ÅR MED LITE FEIL PÅ BILEN..!! Endret Mars 24, 2021 av Bollis69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Høres ut som en brukbart spekka 525d det her! Gleder meg til å se bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Ser bra ut ja:) mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Flott bil og ser ut som den har fått endel kryss på utstyrslista også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Ser bra ut ja:) mer bilder Flere bilder kan komme.. Men akkurat nå er det tett snøkave ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Den var fin! Fornøyd med bilen så langt? eg skal hente meg ein 06modell på mandag, ganske lik denne, ikkje fult så mykje utstyr og ikkje omprogramert til 210hk. Men fy så eg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Den var fin, grattis:D Bra snyt i de motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Den var fin! Fornøyd med bilen så langt? eg skal hente meg ein 06modell på mandag, ganske lik denne, ikkje fult så mykje utstyr og ikkje omprogramert til 210hk. Men fy så eg gleder meg Jah.. Jeg er superfornøyd..!!! Disse bilene er jo supergode å kjøre..!! Bare gled deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Bilen så meget fin ut og gledelig med entusiastiske eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Etter å ha kjørt bilen i over 3 år nå, er jeg fortsatt like imponert over denne Tyske doningen. Utenom å skifte ccc-modulen og flushet girkassa. har jeg nesten ikke brukt penger på den utenom servicene..!! De som sier at BMW bare går i stykker og koster flesk å reparere, kan grave seg ned..! Jeg har hatt 4 BMW-er og jeg har ikke hatt de store problemene med de, og delene er faktisk ganske rimelige..! Otis og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå