Fredrik 90 Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Jeg har PP som er Kr sand skilter på begge bilene mine, er jo nabobyen så det gjør meg ikke så mye. Men hvis man vil ha nye skilter så må man melde dem stjålet/tapt hos den trafikkstasjonen du vil ha bokstavkombinasjon fra. Mange blir skaptiske når de må melde noe til Politiet som ikke er stjålet, men de gjør ikke annet enn å skrive under på en lapp som du må vise på BT for å få nye skilter. Det som er mere intressant er å kunne få bruke gamle kombinasjoner. Skal med tid å stunder hente meg en E24 fra tyskland og da kunne jeg godt tenkt meg Arendals skilter fra samme år som bilen er
Saltkjelen Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Men hvis man vil ha nye skilter så må man melde dem stjålet/tapt hos den trafikkstasjonen du vil ha bokstavkombinasjon fra. Feil. Du kan melde dem tapt hvor du vil og du kan således bestemme akkurat hvilken landsdel skiltet skal komme fra - les: bokstavkombinasjon.
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Men hvis man vil ha nye skilter så må man melde dem stjålet/tapt hos den trafikkstasjonen du vil ha bokstavkombinasjon fra. Feil. Du kan melde dem tapt hvor du vil og du kan således bestemme akkurat hvilken landsdel skiltet skal komme fra - les: bokstavkombinasjon. Okei, trodde man måtte til den bestemte trafikkstasjon jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå