jojr Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Som dere ser på bildene er det litt snodig dekkslitasje på venstre side bak, Trenger litt forslag til hva dette kan være. - Traversforing? - Knirkeforing? - Hjullager? - hva annet? Har byttet de 2 bakerste traversforingene men rakk ikke de 2 fremme før jeg kjørte tur/retur stavanger. etter turen så dekket slik ut. det rister litt bak ved slakke høyresvinger. føles som urunde hjul. Har et sett hjul med 265/35 18 -10" Setter jeg på de begynner det å vibrere kraftig bak når jeg runder 100 km/t På dette bildet ser du et spor på venstre side som ikke skal være der. det er også noen spor som ser ut som det er skåret med kniv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Ser mer ut som feil på dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Ser mer ut som feil på dekkene. Nei det er nok ikke det heller, begynner å lure på om det er hjullager eller knirkeforing. Men har ikke fått opp bilen for å sjekke de 2 tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 De knirkeforingene må være vilt slitte hvis de skal fucke dekka såpass vell? Mine kirker de også. Har gjort det i par måneder nå, skal fikse de i juni, men både vinterdekka og sommerdekkene er friske. Ang de 265 dekka, det er ikke noe kast på felgen, avbalansert? Høres ut som det er et eller anna stag i bakstillingen som er slitt. Jekk opp bilen og sjekk at mulig av stager. Ta evnt 4 hjulskontroll hvis ingenting hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Så ikke så godt på de bildene men er det flekkvis slitasje så kan det være demperne som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Forsøkt å sette noen piler på de sporene i dekket som ikke skal være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 +1 til otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 +1 til otis Da ville nok dekken blitt slik tidligere, da de har stått på samme bil, tidliger. Samt at det er 3 settet med hjul jeg prøver. så det er noe som er galt med hjul opphenget bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå