mbruer Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Såpass med strekk som på den vinrøde krever griselav bil.. Ikke bare forran, men bak også. Er jo masse plass der.. Ble litt for dumt Skikkelig Volvo 240 senk..hehe Men bortsett fra det så var bilen knallfet, de andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe_Oslo Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Såpass med strekk som på den vinrøde krever griselav bil.. Ikke bare forran, men bak også. Er jo masse plass der.. Ble litt for dumt Skikkelig Volvo 240 senk..heheMen bortsett fra det så var bilen knallfet, de andre også! Heihei jeg som eier den røde : er helt enig med deg ang senk... men jeg lånte desverre de hjulene... satte de på 0730 etter en lang natt på verkstedet... så gadd rett å slett ikke og senke mer... var ganske dritt lei den natta etter noe annet fremkomst middel... skulle vært 2cm lenger ned bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Tenkte jeg skulle arrangere en sommercruising uti juni en gang, så alle vårtreffene får gått sin gang først Og da med en noe planlagt rute, som folk kan henge seg på når/hvor de måtte ønske det virker som det er stemning for det? Hver eneste vår har jo bikerne mjøsa rundt, hvor folk hiver seg på etterhvert. Kunne vært artig med noe lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Har sansen for den blå E36-en! Er slik det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvilket kamera har du? ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Har kun et gammelt Canon 400D, men med litt justering av innstillinger og andre objektiver så skal det ikke mye til for å få greie bilder;) Tenkte faktisk på den biker-greia før i dag:p får kjøre på med en fast dag hvert år da xD uansett så tenkte jeg sånn rundt lørdag 16. Juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Ja er bare å sette en dato, passer ikke for absolutt alle uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Tenkte jeg skulle arrangere en sommercruising uti juni en gang, så alle vårtreffene får gått sin gang først Og da med en noe planlagt rute, som folk kan henge seg på når/hvor de måtte ønske det virker som det er stemning for det? Hver eneste vår har jo bikerne mjøsa rundt, hvor folk hiver seg på etterhvert. Kunne vært artig med noe lignende! Hah, den er jeg enig i!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Har sansen for den blå E36-en! Er slik det skal være Takker for det. Disse andre stance bilene er jo totalt ubrukelige på Oslos veier men dritkule å se på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Såpass med strekk som på den vinrøde krever griselav bil.. Ikke bare forran, men bak også. Er jo masse plass der.. Ble litt for dumt Skikkelig Volvo 240 senk..heheMen bortsett fra det så var bilen knallfet, de andre også! Heihei jeg som eier den røde : er helt enig med deg ang senk... men jeg lånte desverre de hjulene... satte de på 0730 etter en lang natt på verkstedet... så gadd rett å slett ikke og senke mer... var ganske dritt lei den natta etter noe annet fremkomst middel... skulle vært 2cm lenger ned bak... Skjønner skjønner;) Hadde du fått den helt ne bak også hadde det blitt awesome:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Har forslag om å ta en cruisetur lørdag den 16. Juni i Oslo-området. forslag til kjørerute: møtes ved ullevål stadion, for å kjøre nedover gjennom majorstuakrysset videre forbi frogner, skøyen og ut på bygdøy for første stopp og muligheter til å ta bilder osv. så kjører vi tilbake til skøyen, og ut på e18 retning hvervenbukta for neste stopp for litt dekksparking osv osv, og så cruiser vi langs gamle mossevei mot nesset kiosk og kjøper is eller liknende. Altså følgende rute: Ullevål stadion - Majorstua - Bygdøy - Hvervenbukta - Nesset http://kart.gulesider.no/m/9lLvu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 er med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Joiner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Henger meg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Det må jeg gjøre å, så lenge bilen blir ferdig da, har god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå