Alpejohn Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Kom over denne annonsen her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34362961 Jeg oppfatter slike annoneser VELDIG tvilsomme, ingen navn, spesifikk adresse, skilt nummer, ureg. tlf nr. kun sms og mail.... Bildene er til og med tatt for og skjule skiltet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Kan godt være den ikke er godkjent ombygd og at han ikke vil bli kontaktet av vegvesenet. Prisen tyder ihvertfall på det. Er også endel som ikke oppgir navn eller adresse mtp tyveri. Siden denne er ombygd vil man heller ikke få igjen noe særlig fra forsikringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Kan godt være den ikke er godkjent ombygd og at han ikke vil bli kontaktet av vegvesenet. Prisen tyder ihvertfall på det.Er også endel som ikke oppgir navn eller adresse mtp tyveri. Siden denne er ombygd vil man heller ikke få igjen noe særlig fra forsikringa. Hm, ja du har jo et poeng.. Men om jeg var på jakt etter denne type bil, hadde jeg sett bort i fra denne, syns det blir litt for useriøst og "Mystisk".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Er også endel som ikke oppgir navn eller adresse mtp tyveri. Skulle til å si både dette.. Men om jeg var på jakt etter denne type bil, hadde jeg sett bort i fra denne, syns det blir litt for useriøst og "Mystisk".. ..og dette, så da siterer jeg dere bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Den så iallfall veldig fin ut, ikke noe suspekt der iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 står en helt lik en ved kjeller flyplass, men den er svensk.reg og da ville den jo kosta 100 000 mindre i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Prisen var jo bra, og det er jo ikke verre enn å sjekke opp om han har papirer som bekrefter at han eier bilen. Man trenger jo ikke å være redd før man har sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Jeg tenkte også at han sikkert er gnien med info for å unngå nattebesøk fra klåfingra tjuvpakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ja jeg kan skjønne at det kan være en fare med en slik bil.. Men personlig blir jeg skeptisk til slikt. Men for all del, det kan godt hende det er en kjempe bil bare man kikker på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå