Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Sammenlikning: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Men blir ikke 550 eksos litt feil på en 520d da, blir jo litt feil med lyden liksom. Ikke missforstå, 550d eksos er absolutt rått men det kommer vel litt ann på lyden synes jeg da. Vurderte selv 335 eksos på min 325d men jeg slo det fra meg, har jo tross alt ingen 335 og jeg tenkte det ville være dumt å prøve å gjøre bilen til noe den ikke er Men for all del, dette er en smaksak. Du må jo gjøre det du selv føler for og det blir jo tøft uansett, F10 hekken kler absolutt dobble rektangulære stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Men blir ikke 550 eksos litt feil på en 520d da, blir jo litt feil med lyden liksom. Ikke missforstå, 550d eksos er absolutt rått men det kommer vel litt ann på lyden synes jeg da. Vurderte selv 335 eksos på min 325d men jeg slo det fra meg, har jo tross alt ingen 335 og jeg tenkte det ville være dumt å prøve å gjøre bilen til noe den ikke er Men for all del, dette er en smaksak. Du må jo gjøre det du selv føler for og det blir jo tøft uansett, F10 hekken kler absolutt dobble rektangulære stusser Tenkte rent symmetrisk og optisk, jeg, Fredrik.. Bare rent utseendemessig vurderte jeg 4-rør til den. Som sagt, av og til er lyden mindre viktig enn hvordan finish'en blir.. Får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Tenkte rent symmetrisk og optisk, jeg, Fredrik.. Bare rent utseendemessig vurderte jeg 4-rør til den. Som sagt, av og til er lyden mindre viktig enn hvordan finish'en blir.. Får se.. Sant! Det viktigste er at du blir fornøyd, så kan alle andre si hva de vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Tenkte rent symmetrisk og optisk, jeg, Fredrik.. Bare rent utseendemessig vurderte jeg 4-rør til den. Som sagt, av og til er lyden mindre viktig enn hvordan finish'en blir.. Får se.. Sant! Det viktigste er at du blir fornøyd, så kan alle andre si hva de vil Er sånn jeg tenker, også.. Lager bil for meg selv, ikke alle andre, men blir nok med tanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Ble utrolig bra med nye hjulene altså Drømmebil.. Jeg syns du skulle gått for 550i eksos, det hadde blitt kjempekult på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Ble utrolig bra med nye hjulene altså Drømmebil.. Jeg syns du skulle gått for 550i eksos, det hadde blitt kjempekult på denne. Tusen takk, ja, den er jo tilnærmet 100% skreddersydd fra første eier, sånn som jeg ville ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 ///M5'er!: Tenkt enda litt mer og tenker jeg avventer eksosen, i uviss tid, men ser også at jeg ideelt sett skulle hatt både M5 forskjermer og speil, nå som jeg har alt annet, utenom V8'en, da! Og chrom-nyrene beholdes, er bare blankt som passer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 550 eksos hadde blitt bra.. synes de blir litt kjedelige med 2små rør på den store hekken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 550 eksos hadde blitt bra.. synes de blir litt kjedelige med 2små rør på den store hekken . Aldri kjedelig, men ser at du også ser poenget mitt, nå.. Ikke frist meg, har sendt mail med prisforespørsel til Bilia Stenshagen, hehe... "Bursdagspresang" til bilen min som er 1 år, hehe.. Spurte om pris på M% speil og eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hehehe.. koster å væra kar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Hehehe.. koster å væra kar:) Sant, men er jo verdt det, også, med en sånn skjønnhet av en limousine jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Absolutt Jepp! Fått litt priser på forskjellige deler fra Bilia og GS Bildeler nå.. (Hos Koed fant jeg ikke noe til F10, og på Schmiedmann står jo prisene ca. oppgitt på sidene.) Ser ut til at dette smaker mindre enn det vil koste, da alle M5-speil komponentene må kjøpes separat, siden man ikke får komplett speil, og usikker på alle de modifiseringene på avgassystemet mitt.. Akkurat nå blir jeg veldig originalpolizei, også! *Tenke!* Får være som den er en stund, tenker jeg! Bakrutesenkeren er det jo ingen upris på, i og for seg, men kjøper ikke bare for å kjøpe, spesielt ikke når jeg egentlig ikke vil ha den, heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Stemningsbilde!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå