Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Ser frem til Vålerbanen neste helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 En aldri så liten, rask photoshoot med Samsung Galaxy SII'en, mens jeg / vi venter.. Bilen er dessverre ikke nyvasket, men ikke så lenge siden jeg polerte den, da.. Så her er dagens bilder, nettopp tatt..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Ser ut som du har en del poleringsringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Ser ut som du har en del poleringsringer... Skal ikke være mange, er nok heller mye støv og skitt, etter tur i regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Blank Tar jo brukbare bilder den S3'en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Blank Tar jo brukbare bilder den S3'en da Takk, er en S2, faktisk, med velbrukt kamera, og jeg merker, som andre har nevnt, at kameraet ikke lenger er like optimalt som det var da det var nytt i februar. Blir visst slitt, virker det som?! :S Må vaske bilen, så blir det bedre. Gleder meg til langtur til helgen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Blank Tar jo brukbare bilder den S3'en da Takk, er en S2, faktisk, med velbrukt kamera, og jeg merker, som andre har nevnt, at kameraet ikke lenger er like optimalt som det var da det var nytt i februar. Blir visst slitt, virker det som?! :S Må vaske bilen, så blir det bedre. Gleder meg til langtur til helgen nå! Så en I for mye lenger oppe Hadde S2 jeg, kastet den på sjøen Så nå har jeg HTC One X.. Har hatt den siden August og allerede nå har jeg masse riper på kameraet, og jeg har vært forsiktig.. Må være herlig å kjøre på langtur med denne her Lavt forbruk og masse komfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Weeeeeeee, er i nye Fahrfreude! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Gratulerer! når og hvor er bildet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Gratulerer! når og hvor er bildet fra? Takk, bildene er vel litt random, og er tatt etter 19" kom på.. <3 351M-felgene! Moro, altså, min andre BMW i magazinet, les på side 30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 post gjerne bilder av artikkelen for oss som ikke har bladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 post gjerne bilder av artikkelen for oss som ikke har bladet Kan gjøre det, men er basically de samme som allerede er postet i tråden min.. Bladet er forresten überbra, masse pent å se på og lese om der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 heftig vogn ! syns jeg så hologrammer i lakken jeg og mulig det bare er synsbedrag. isåfall så får du siifra om du vil ha det fikset i fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 heftig vogn ! syns jeg så hologrammer i lakken jeg og mulig det bare er synsbedrag. isåfall så får du siifra om du vil ha det fikset i fix Tusen takk, falt for den selv, så! Hehe, høres bra ut.. Mulig jeg ikke fikk vekk all caranauba voksen, gitt?! Fornøyd med Meguiar's, jeg.. Men gå gjerne over bilen en gang før vinteren for meg, hadde blitt perfekt, det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 heftig vogn ! syns jeg så hologrammer i lakken jeg og mulig det bare er synsbedrag. isåfall så får du siifra om du vil ha det fikset i fix Tusen takk, falt for den selv, så! Hehe, høres bra ut.. Mulig jeg ikke fikk vekk all caranauba voksen, gitt?! Fornøyd med Meguiar's, jeg.. Men gå gjerne over bilen en gang før vinteren for meg, hadde blitt perfekt, det! det har nok ikke så mye med gammel voks å gjøre desverre . det der er vanlig "feil" mange gjør når de bruker roterende maskin, de fleste får hologrammer etter de har rubbet. denne bilen fortjener å være strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå