Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Så sant så sant ;) og om man har noe som skiller seg ut litt samtidig, så vekker den litt mer oppsikt ;)

I bunn og grunn handler alt om å møte den rette kjøperen ;)

Du sa det, må da være fler enn meg som foretrekker manuell, vel, Joachim? ;) Sees i helgen? Isbanekjøring på Oftevatn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på bilen spør du meg, men lettere å falle for manuell om du egentlig ønsker automat, enn omvendt ;) Ble plutselig trysiltur med jobben, så passer litt dårlig :/ skulle gjerne vært med, men vanskelig å si nei til gratis trysiltur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på bilen spør du meg, men lettere å falle for manuell om du egentlig ønsker automat, enn omvendt ;) Ble plutselig trysiltur med jobben, så passer litt dårlig :/ skulle gjerne vært med, men vanskelig å si nei til gratis trysiltur :P

Forstår det, ja... Men sees snart likevel, da, på nest treff! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart! ;) begge bak rattet da? ;) skal prøve å få med codriver til touringen på så mange treff som mulig også ;) må bare ordne en "avtale" på prøveskilt/verkstedsskilt :P

Satser på det.. Fader, jeg savner å kjøre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet alternativ er under vurdering, men røper ikke mer enn nødvendig. :o

Sier ikke annet enn at jeg har sendt en mail et sted og det involverer også Navi Professional, for eksempel.. Går det igjennom så er det mye spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...