Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Da blir nok utseendet på bilen min sånn her, etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Bytte felger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Bytte felger også? Med meg og bilen er alt mulig, men felgvalg er ikke prioritert nå, selvom jeg liker disse her, også.. Tiden vil vise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Blir det kun en potte på hver side nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Blir det kun en potte på hver side nå? Vanskelig valg, men bruker jeg diffusoren jeg skal ned og hente på Posten etterpå, så blir det sånn, ja, ser det ut til akkurat nuh, Joachim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 men det blir ikke dumt det heller da blir det ikke noe "m5-look" men heller grom eksos bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 men det blir ikke dumt det heller da blir det ikke noe "m5-look" men heller grom eksos bare Jepp, stemmer.. Uansett hvilken løsning jeg velger, så blir det pent! Sees på treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Det er klart skal begynne med coilovers og felgene neste uke tenkte jeg, så baller det vel på seg inntil cars n coffee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Det er klart skal begynne med coilovers og felgene neste uke tenkte jeg, så baller det vel på seg inntil cars n coffee Så bra! Når er C&C igjen? Bør være kjørbar før påske, jeg, som det ser ut til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 28. april er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 28. april er det Takker, det er notert, og diffusoren er hentet! Nå skal den vaskes og rengjøres litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Her er'n, kjempefin, takk til SS Performance i Skien for brilliant service og svært rask levering! Meget fornøyd med fin handel og pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Sånn, da fikk jeg nettopp telefon om at baklampene har ankommet, så de henter jeg neste torsdag, om en uke, altså. Og så kan det plutselig være 3 liter eksos, også?! ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 3" utblås hadde ikke vært feil med den diffusoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 3" utblås hadde ikke vært feil med den diffusoren Får følge med og se, er originalfreakentusiast på denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå