Turbo-HF Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Et bilde til... Hadde en fantastisk bra fredag igår, og i dag er det litt shine av bilen og tur til Tønsberg imorgen, selv om denne dessverre ikke blir med på treff før neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Nydelig bil, var jo det før også men nå som lakkfinishen er på topp så kan jeg tenke meg den stråler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Nydelig bil, var jo det før også men nå som lakkfinishen er på topp så kan jeg tenke meg den stråler Tusen takk, som alltid, Fredrik, meget hyggelig å høre, og ja, det gjør den! Håper du får se den live i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Nydelig bil, var jo det før også men nå som lakkfinishen er på topp så kan jeg tenke meg den stråler Tusen takk, som alltid, Fredrik, meget hyggelig å høre, og ja, det gjør den! Håper du får se den live i år! Ja skal holde utkikk i morgen, blir nok ikke vanskelig å få øye på Blir artig det, mitt første litt større BMW treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Nydelig bil, var jo det før også men nå som lakkfinishen er på topp så kan jeg tenke meg den stråler Tusen takk, som alltid, Fredrik, meget hyggelig å høre, og ja, det gjør den! Håper du får se den live i år! Ja skal holde utkikk i morgen, blir nok ikke vanskelig å få øye på Blir artig det, mitt første litt større BMW treff Er ikke med til Tønsberg, dessverre, blir bare meg, im persona, som møter opp, men skal på Valle Hovin. Får håpe jeg glinser imorgen, da! Velkommen på første store treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Knapt en uke igjen nå Blir bra å få kjørt bil igjen tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Knapt en uke igjen nå Blir bra å få kjørt bil igjen tenker jeg? Hehe, gjett'a, strøken innvendig nå, og så gjenstår utvendig.. Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Sånn, noen av dagens bilder etter støvsuging, gulvmatterens og lett "shine" over hele bilen, innvendig pluss i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Er ikke med til Tønsberg, dessverre, blir bare meg, im persona, som møter opp, men skal på Valle Hovin. Får håpe jeg glinser imorgen, da! Velkommen på første store treff! Åja, du får se etter min bil da Ser du en kjekk sørlending med sort BMW M jakke så rop ut, da er det meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Er ikke med til Tønsberg, dessverre, blir bare meg, im persona, som møter opp, men skal på Valle Hovin. Får håpe jeg glinser imorgen, da! Velkommen på første store treff! Åja, du får se etter min bil da Ser du en kjekk sørlending med sort BMW M jakke så rop ut, da er det meg Det skal jeg gjøre, tar du E90'en? Du gjenkjenner meg på bildene på side 38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Det skal jeg gjøre, tar du E90'en? Du gjenkjenner meg på bildene på side 38. Kommer i E90en ja, vurderte E34en men det får bli E30 Meet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Det skal jeg gjøre, tar du E90'en? Du gjenkjenner meg på bildene på side 38. Kommer i E90en ja, vurderte E34en men det får bli E30 Meet heller Strålende, da sees vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Sånn, må bare hive ut noen bilder av helt nyvasket bil nå idag.. Ser ut til at jeg polerer den imorgen, nå står den inne i garasjen og har det fint. Har spylt og vasket bilen, med sepe, vann og microfiber vaskevott, tørket den med (lilla) pusseskinn og forberedt helgens treff! Her, da kommer bildene, er foreløpig brukbart fornøyd, både inn- og utvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Sånn, skinninteriør behandlet med Meguiar's, bilen er satt til topplading i garasjen, gummimattene er vasket, spylt og tørket, vindusrutene er rengjort og BMW'en er herved strøken og klar til Vårmønstringen på Valle Hovin https://www.facebook.com/events/151981888305073/?ref=25 på lørdag! <3 (Mangler bare å fylle diesel på tanken. Polering anså jeg først ikke som nødvendig enda, siden det ble gjort i august og bilen nærmest ikke har vært i bruk. Dessuten kom den jo nylig fra lakkering, også. ) Edit: Polerer den imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Polert og vises på treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå