Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

305704_10152768325205206_22847631_n.jpg

Et bilde til... Hadde en fantastisk bra fredag igår, og i dag er det litt shine av bilen og tur til Tønsberg imorgen, selv om denne dessverre ikke blir med på treff før neste helg! :D

Skrevet
Nydelig bil, var jo det før også men nå som lakkfinishen er på topp så kan jeg tenke meg den stråler :D

Tusen takk, som alltid, Fredrik, meget hyggelig å høre, og ja, det gjør den! :D Håper du får se den live i år! ;)

Skrevet
Nydelig bil, var jo det før også men nå som lakkfinishen er på topp så kan jeg tenke meg den stråler :D

Tusen takk, som alltid, Fredrik, meget hyggelig å høre, og ja, det gjør den! :D Håper du får se den live i år! ;)

Ja skal holde utkikk i morgen, blir nok ikke vanskelig å få øye på :wink:

Blir artig det, mitt første litt større BMW treff :P

Skrevet

Ja skal holde utkikk i morgen, blir nok ikke vanskelig å få øye på :wink:

Blir artig det, mitt første litt større BMW treff :P

Er ikke med til Tønsberg, dessverre, blir bare meg, im persona, som møter opp, men skal på Valle Hovin. :) Får håpe jeg glinser imorgen, da! :D Velkommen på første store treff! :D

Skrevet
Knapt en uke igjen nå ;) Blir bra å få kjørt bil igjen tenker jeg? :D

Hehe, gjett'a, strøken innvendig nå, og så gjenstår utvendig.. Flere bilder kommer! ;)

Skrevet

Sånn, noen av dagens bilder etter støvsuging, gulvmatterens og lett "shine" over hele bilen, innvendig pluss i motorrommet. :)

0tevb1o6kdp0ij407l2y.jpg

f1v1bk6exfq7s2kh93p1.jpg

5gz09jw2i8l592amnclr.jpg

qd9u7cczcr7byzs7j1a2.jpg

ssm8305rx09h2fqvdfk5.jpg

8g6mhoyjahlmmrwcuhqt.jpg

Skrevet

Er ikke med til Tønsberg, dessverre, blir bare meg, im persona, som møter opp, men skal på Valle Hovin. :) Får håpe jeg glinser imorgen, da! :D Velkommen på første store treff! :D

Åja, du får se etter min bil da :wink: Ser du en kjekk sørlending med sort BMW M jakke så rop ut, da er det meg :P

Skrevet

Åja, du får se etter min bil da :wink: Ser du en kjekk sørlending med sort BMW M jakke så rop ut, da er det meg :P

Det skal jeg gjøre, tar du E90'en? :) Du gjenkjenner meg på bildene på side 38. ;)

Skrevet

Det skal jeg gjøre, tar du E90'en? :) Du gjenkjenner meg på bildene på side 38. ;)

Kommer i E90en ja, vurderte E34en men det får bli E30 Meet heller :wink:

Skrevet

Kommer i E90en ja, vurderte E34en men det får bli E30 Meet heller :wink:

Strålende, da sees vi! :):clap::bounce::beer:

Skrevet

Sånn, må bare hive ut noen bilder av helt nyvasket bil nå idag.. Ser ut til at jeg polerer den imorgen, nå står den inne i garasjen og har det fint. :) Har spylt og vasket bilen, med sepe, vann og microfiber vaskevott, tørket den med (lilla) pusseskinn og forberedt helgens treff! :D

Her, da kommer bildene, er foreløpig brukbart fornøyd, både inn- og utvendig! ;)

gmoigcdk0kxor5801vcf.jpg

7wycfuu08zx8xpkl9zm0.jpg

bt3wrs9uyzsw5i91nlxy.jpg

obczk0dcsi7kgi5n6vww.jpg

Skrevet

Sånn, skinninteriør behandlet med Meguiar's, bilen er satt til topplading i garasjen, gummimattene er vasket, spylt og tørket, vindusrutene er rengjort og BMW'en er herved strøken og klar til Vårmønstringen på Valle Hovin https://www.facebook.com/events/151981888305073/?ref=25 på lørdag! :D <3 (Mangler bare å fylle diesel på tanken. Polering anså jeg først ikke som nødvendig enda, siden det ble gjort i august og bilen nærmest ikke har vært i bruk. Dessuten kom den jo nylig fra lakkering, også. ;)) Edit: Polerer den imorgen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...