Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Tipper det var bryteren ? ;)

Når det kommer til lyktene. Kjøp sotspray (selvsagt av kvalitet) legg på et par -3 sjikt også rubber du det ned til ønsket sotegrad, overflaten blir også 100% strøken om du går for denne metoden. Det blir ikke pent med laminex på baklykter og det syns rundt kantene på lampa. Sotesprayen kan også trygt vaskes av igjen med et vaskemiddel fra samme produsent. Sprayen og evt sotefjerneren kjøpes på mekonomen.

Det skal sies til slutt at du må kune bruke roterende poleringsmaskin for å få det til. Lista ligger lavt i forhold til å drite seg ut og måtte gjøre prosessen en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milene ruller på om dagen, de, naturlig nok, og igår, 18, Mai, så var det Autoslalom på Gardermoen, så påfølges det av BMW-dagene på Rudskogen til førstkommende helg, deretter er det GS-treffet i Bud og dernest landstreff på Lillehammer! :) Bilen ble vasket grundig idag, mens dette stemningsbildet fra motorparken / raceway, på Gardermoen ble tatt igår, lørdag.. :)

tcaz52ms3mg8w82jch17.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen nyvasket, tørket og rimelig fin.. (Selvom jeg stadig ser riper, som virker nye, uten min feil, på bakfangeren, høyre siden..) Resten av bagasjen pakkes og legges i bagasjerommet imorgen tidlig, og så blir det avreise til Rudskogen etter jobb! Gleder meg til BMW-dagene nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...