Turbo-HF Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Mulig du har nevnt det før i tråden, men har du Msport understell eller EDC understell? syns din ser noe lavere ut enn min. Har ikke EDC, er MSport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Han har nå besluttet å selge bilen til meg, og jeg har hentet den i kveld! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Dette eventyret varte da ikke så lenge? Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Skal nå ikke ta alt Mads sier for gitt heller? Kan jo hende, men er litt tvilende enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Han har nå besluttet å selge bilen til meg, og jeg har hentet den i kveld! :D Tull! Avkreftes, jeg har bilen, ja! <3 Fy, Mads! Dårlig humor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Dette eventyret varte da ikke så lenge? Hva skjedde? Eventyret varer, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Skal nå ikke ta alt Mads sier for gitt heller? Kan jo hende, men er litt tvilende enda Bra du tviler, jeg beholder bilen, noen (= Mads) prøver på en forsinket aprilsnarr, og jeg har ikke vært pålogget her på en stund, grunnet mye å gjøre og tenke på pluss landstreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Bil og jeg er tilbake fra et vellykket landstreff og familiebesøk på Oppdal i helgen som var, og det er en ren nytelse å kjøre! <3 Bilen har nå passert 22140 km. ca, og bare koser seg. 19"-felgene er snart på vei, etter hyggelig samtale med selger, og de små kosmetiske ripene skal jeg få fikset og lakket. Gleder meg / oss bare til de neste treffene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Diverse nye bilder: Litt fra underveis, og på selve landstreffet, forrige helg! Snart blir de små kosmetiske lakkripene utbedret og 19" felgene kommer på! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Bilen har nå passert 22560 kilometer på telleren, og jeg koser meg like mye som da jeg overtok den, for 300 mil siden, i mai! Nå kommer snart 19" på, lakken skal perfeksjoneres, vasket den idag og igår så søkte jeg etter softwareoppdateringer på bilen, men det var ingen, så da er jo det meste oppdatert, uansett! Koser meg, og klar for flere treff, spesielt etter E30-treffet på Rudskogen, søndagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Blir det noe autoslalom med denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Blir det noe autoslalom med denne ? Hehe, får se, usikkert.. Skal den dit; Ja, det vil jeg si.. Skal jeg på banen; Njaaaaa, ikke i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Vasket og stelt igår, og nå er bilen klar for å kjøre i solskinn til jobb! Snart kommer også de etterlengtede 19"-felgene, pluss at ripene på fangerne og venstre kanal skal vekk! Blir lakkering i august / september, ser det ut til, etter ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 På Dovre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Legger ut flere bilder og oppdateringer etterhvert i ferien, venter på 19"'erne like om hjørnet nå, og å få fikset de siste detaljene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå