Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Skal nå ikke ta alt Mads sier for gitt heller? :D Kan jo hende, men er litt tvilende enda :)

Bra du tviler, jeg beholder bilen, noen (= Mads) prøver på en forsinket aprilsnarr, og jeg har ikke vært pålogget her på en stund, grunnet mye å gjøre og tenke på pluss landstreffet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil og jeg er tilbake fra et vellykket landstreff og familiebesøk på Oppdal i helgen som var, og det er en ren nytelse å kjøre! <3 :D Bilen har nå passert 22140 km. ca, og bare koser seg. 19"-felgene er snart på vei, etter hyggelig samtale med selger, og de små kosmetiske ripene skal jeg få fikset og lakket. :) Gleder meg / oss bare til de neste treffene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har nå passert 22560 kilometer på telleren, og jeg koser meg like mye som da jeg overtok den, for 300 mil siden, i mai! :-D Nå kommer snart 19" på, lakken skal perfeksjoneres, vasket den idag og igår så søkte jeg etter softwareoppdateringer på bilen, men det var ingen, så da er jo det meste oppdatert, uansett! ;-) Koser meg, og klar for flere treff, spesielt etter E30-treffet på Rudskogen, søndagen som var! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket og stelt igår, og nå er bilen klar for å kjøre i solskinn til jobb! :-D Snart kommer også de etterlengtede 19"-felgene, pluss at ripene på fangerne og venstre kanal skal vekk! 8)

Blir lakkering i august / september, ser det ut til, etter ferie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...