Turbo-HF Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Sånn, her kommer noen bilder fra en nylig fotoshoot, av min perle! Bilen er håndvasket og fullshinet. Skal vokse og polere den snart, og behandle skinnet i bilen, seter, etc. (Bruker Meguiars's "top-of-the-line.") Gleder meg bare til å få ordnet lakken 100%! Enjoy... ht Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Har idag, lørdag, spylt, avfettet, vasket, shamponert, svampet, "shinet", lakkrenset og polert bilen. Så bra ut først, ser enda bedre ut nå, her er bilder av resultatet, etter fullt arbeid! (Tatt uten blitz.) Brukte Meguiar's-produkter og er svært fornøyd! Mangler bare 19"-felgene som kommer innen kort tid nå, da er bilen perfekt og resultatet akkurat som jeg hadde håpet på og vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Strøkent! 19" på så blir det enda bedre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Strøkent! 19" på så blir det enda bedre ja Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Bilder med blitz! Meget fornøyd med dem nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Venter enda spent på 19"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Sånn bil har ikke jeg råd til enda Fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Sånn bil har ikke jeg råd til enda Fin! Tusen takk, meget hyggelig å høre, setter stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Strøkent! 19" på så blir det enda bedre ja C-C-C-C-Combo breaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Strøkent! 19" på så blir det enda bedre ja Combobreaker Nei, hvorfor det, disse felgene som sitter på nå er rett og slett kjipe, og det er min bil, min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Strøkent! 19" på så blir det enda bedre ja Combobreaker Nei, hvorfor det, disse felgene som sitter på nå er rett og slett kjipe, og det er min bil, min smak. Enig at 18" er kjedelige. Men det værste er at de ser så sinnsykt små ut på en så stor bil. Har satt på 20" på min nå. Kjempefornøyd. Har du runflats på 19"? Bytta til Michelin PSS. Føler jeg har fått en ny bil i forhold til runflats. 20"erne med PSS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Strøkent! 19" på så blir det enda bedre ja C-C-C-C-Combo breaker Haha, tok den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Strøkent! 19" på så blir det enda bedre ja C-C-C-C-Combo breaker Haha, tok den! Skulle lest hele innlegget før jeg svarte ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Utrolig nydelig bil dette her, og M-sport gjør den allerede lekkre F10 enda råere En dag sier jeg, en dag skal jeg også ha en F10 med M-sport.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå