Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bytte felger også?

Med meg og bilen er alt mulig, men felgvalg er ikke prioritert nå, selvom jeg liker disse her, også.. Tiden vil vise! ;)

Skrevet
Blir det kun en potte på hver side nå?

Vanskelig valg, men bruker jeg diffusoren jeg skal ned og hente på Posten etterpå, så blir det sånn, ja, ser det ut til akkurat nuh, Joachim! :)

Skrevet
men det blir ikke dumt det heller ;) da blir det ikke noe "m5-look" men heller grom eksos bare ;)

Jepp, stemmer.. Uansett hvilken løsning jeg velger, så blir det pent! :D Sees på treff? :)

Skrevet

Det er klart ;) skal begynne med coilovers og felgene neste uke tenkte jeg, så baller det vel på seg inntil cars n coffee ;)

Skrevet
Det er klart ;) skal begynne med coilovers og felgene neste uke tenkte jeg, så baller det vel på seg inntil cars n coffee ;)

Så bra! ;) Når er C&C igjen? :) Bør være kjørbar før påske, jeg, som det ser ut til nå. :)

Skrevet
28. april er det ;)

Takker, det er notert, og diffusoren er hentet! :D Nå skal den vaskes og rengjøres litt! :)

Skrevet

Her er'n, kjempefin, takk til SS Performance i Skien for brilliant service og svært rask levering! Meget fornøyd med fin handel og pris! :D:mrgreen:

69ls68g52b97seefwuqk.jpg

rwy12ux11ylgdy1ye8ge.jpg

jt6t1c0p2fq7c9eggspc.jpg

gogacs2qc0gver2j6xsr.jpg

raraobhocfesprdhh2c1.jpg

Skrevet

Sånn, da fikk jeg nettopp telefon om at baklampene har ankommet, så de henter jeg neste torsdag, om en uke, altså. Og så kan det plutselig være 3 liter eksos, også?! ;O)

Skrevet
3" utblås hadde ikke vært feil med den diffusoren

Får følge med og se, er originalfreakentusiast på denne her! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...