johnja Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 F30 har et45 bak, prøvde 9,5x19 et37, de stikker utafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 F30 har et45 bak, prøvde 9,5x19 et37, de stikker utafor Ok, hadde jeg ikke trodd. Da sliter du nok litt med å finne noen felger som passer bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Da har jeg også kjøpt M bakfanger med 35is detaljer. Meninga er å lakke diffuseren i Maserati grå som bremsekalipperne, men med blank klarlakk. Instrumentet har jeg også sendt til Tyskland for noen "upgrades". Skal få hvitt instrumentlys med røde nåler, sånn som de nyere M modellene har Gleder meg til å få det tilbake og at alt forhåpentligvis virker som det skal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Eye for details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Da har jeg nesten utført en ny liten modifikasjon på Z4en min. Når jeg kjøpte M-rattet til denne bilen, fulgte ikke de matt sorte dekslene (som hører til M-rattet) rundt multifunksjonsknappene med. Derfor måtte jeg flytte over de sølvhøyglansfargede dekslene som hører med til standardrattet. Etter å ha hørt på pris fra GS Bildeler (1700kr) for de to plastdekslene i sort, fant jeg ut at å trekke dem i alcantara er jo både billigere og penere. Derfor gjorde jeg nettopp dette i helga. Den tredje nedre eiken med M logo, er ikke utført ennå. Der venter jeg på noen alcantara biter med beige søm M ratt vs standard ratt Slik var rattet med sølvbitene montert Da var en av to ferdige Dekslene måtte slipes på kantene for å gjøre plass til alcantaraen To av to Slik ble det på baksiden En ferdig montert Begge montert Når jeg har gjort ferdig den siste eiken, kommer det flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Frisk liten detalj! hvordan fester du alcantaraen? spraylim? og hvordan sitter den i kanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Eye for details Ja, nå har jeg tatt alle de "store" tingene på bilen. Så da er det detaljene som må pusses på neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Frisk liten detalj! hvordan fester du alcantaraen? spraylim? og hvordan sitter den i kanten? Takker, bruker ikke spraylim nei. Den har en tendens til å bli klumpete. Bruker ett lim som har samme konsistens som spraylim, men bruker en pensel til å dra ut limet på hver flate. Sitter som bare fy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 link? prøvde å trekke litt deler i civicen jeg hadde fjor vinter, og det var litt så som så, og som du sier, så klumper spraylimet seg litt. Får lyst til å prøve liknende igjen, selv om jeg ikke vet hva jeg skal trekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Utrolig flott Z4 du har en utrolig inspirasjon, se alt det du gjør og at alt passer perfekt. Felger, senk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Utrolig flott Z4 du har en utrolig inspirasjon, se alt det du gjør og at alt passer perfekt. Felger, senk osv. Takk for det "ahj". Veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Endelig var ventetida over og instumentet som jeg sendte til Tyskland kom i retur. Siden det ikke finnes noen Z4 M utgave av den nye Z4en, finnes det heller ikke ett M instrument. Men nå har jeg ivertfall ett som likner Eneste jeg ikke har testet ennå, er om nålene og instrumentet faktisk beveger seg. Men tørr ikke starte bilen nå som det er -15 grader ute Nålene er byttet ut med røde og det orange instrumentetlyset er byttet ut med hvitt led lys, som på de nye M modellene Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Kunne ikke dy deg nei. Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Utrolig bra det blir med alle disse detaljene. Er de felgene Breyton Race LS? Edit: lære seg å lese gjennom tråden. Ser det er Race LS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 flotte detaljer, det er det som setter prikken over i`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå