///FredriK.S Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 En liten update nå da. Den nye fremskjermen ble lakkert i forrje uke, rusta på bakluka bla også tatt. Bra nå! Monterte framskjermen natt til lørdag før BMW CCN treffet på flittig forrje helg Montert på Style 95 igjen, har måtte ta av spacerene bak, da det subber i hjulbuen når en kjører rett frem med s95 og spacere, så må valse litt nå ja Har også koblet opp usa parkeringslys, morro med litt forrandring syntes jeg Sorte blinklys foran er også på plass noen bilder: Med spacere bak uten: høydeforskjell sa du?
Spiff Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 så må valse litt nå ja du får bare si fra langt og reise kanskje men Har også koblet opp usa parkeringslys, morro med litt forrandring syntes jeg Sorte blinklys foran er også på plass har du kjøpt egen modul eller bare lagd ny parklys pære i blinklyset?
///FredriK.S Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 så må valse litt nå ja du får bare si fra langt og reise kanskje men Har også koblet opp usa parkeringslys, morro med litt forrandring syntes jeg Sorte blinklys foran er også på plass har du kjøpt egen modul eller bare lagd ny parklys pære i blinklyset? Tok bare strømtyv fra parklyset til blinklyset Enkelt og greit, så slipper jeg å ødelegge el.nettet, eller skjære hull i det nye blinklyset
///FredriK.S Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Noen nye kveld bilder. All klaring er god klaring Rundet også en liten milperne i går kveld, trist å se den ha gått så langt. Men fortsatt god som gull
SondreLM Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Meeeget pen E38! Hvilken spiller er det du har? Skal kjøpe meg noe slikt selv, skjønner du.
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Det der er original navi det 7'er kler de felgene der bra! og din er ingen unntak høyden så ikke ut til å være påklagelig heller
SondreLM Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Åja, såpass? Har en for hånd. Har man AUX og det bestyret på disse spillerne? fort gjort å koble opp i bil u/navi?
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Er ikke originalt med usb/aux, men skal koble opp dice i min ila vintern så jeg får de tilkoblingene man trenger
SondreLM Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Okei, så man kjøper ikke katta i sekken liksom? Gidder ikke cd og drit, hehe.. Takk for svar!
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... ation-Kit/
///FredriK.S Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Er orginal spiller ja Er jo kasettspiller bak skjermen, og cd skifter baki. Men som du kan se forran koppholderen, så ligger det en liten FM sender. Bruker den får å overføre musikk jeg Kobler den til ihponen, så sender den FM signaler til radioen, faktisk grei kvalitet også!
SondreLM Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Okei Får vel kjøpe meg en sånn en. Ser så sinnsykt mye bedre ut innvendig med en gang
hanssae Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Nydelig bil Liker ikke USA lys , men det er smak og behag . . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå