Spiff Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Som du ser på bildet. Så har jeg justert den helt til topp på øverste bildet Er rimelig sikker den går imellom nå Er så og si akkurat 11cm til lavestepunktet nå (beskyttelsesplata under motoren) Så håper den går imellom bare sørg for at det ikke syns at det har subba når du skal inn til biltilsynet da
scoot Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Bor i Skien/telemark Skal til rudskogen på gatebil neste helg. Drar fra skien på onsdagen, overnatter i champingvogn, parker vogna på torsdags morgenen på campen, og kjører forbi paradis og videre til svinesund Skal du også innover til rudskogen? Måtte bare rette litt på dette innlegget Uansett vedrørende subbinga så kan de vel ikke si noe sålenge den ikke subber når du er på kontroll? De sjekker jo at den ikke subber noe sted, om den har subba før er vel i teorien ikke et problem. Men jeg ser poenget, alt kan brått bli mye vanskeligere hvis de legger merke til at den HAR subba. Kast på noe tectyl/strukturmasse
///FredriK.S Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Hadde bilen først på Gs bildeler i skien, de hadde bilen inne i 30min, før verksmester kom ut og sa at bilen var for lav bak til ta firehjulskontroll. Så da dro jeg til jobben til en kompis og fikk fikset det Ble fortalt på biltilsynet at jeg kunne komme innom på dropp inn på tirsdager og godkjenne senkesettet. Var innom sist tirsdag, betalte og stilte meg i kø, så kom kjærringa løpans ut etter 10 min, og fortalte at det ikke gikk ann å godkjenne senkesett på dropp inn. Så da har jeg time 7.august :-/ Så da var det bare til å justere den ned igjen Har kun justert foran, da planen var å trekke camping vogn med denne. Men dagen før vi skulle dra, fant vi ut av jeg manglet tilhengerfeste kula, og ingen av oss hadde sertifikat til å trekke, da totalvekta oversteg 3500kr med bil og vogn. Så da ble det en 525tds med over 460.000km på ryggen. Gikk bra det! Noen bilder: stuk? lykte filmen på e34en er borte Trekk bilen: Campen på fredags ettermiddagen
///FredriK.S Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Det ene parklyspære takket for seg på lørdagen, så da plukket jeg like så godt ut begge. Syntes det ble greit uten, så kommer ikke til å sett noen inn heller tror jeg. Blir kanskje us-parklys Noen bilder fra natt til søndag
///FredriK.S Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Jeg er også på utskikk etter nye felger helst 19" muligens 20". Finner egentlig ingen som passer 7serie og ser pent ut. Noen som har noen forslag som kunne blitt bra? Noen som har noen til salgs?
APedersen Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Tøffe bilder, og bil Jeg kjørte også i fjor sommer uten parklys, bilen ser lavere og fetere uten parklyspærene
///FredriK.S Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Jeg kjørte også i fjor sommer uten parklys, bilen ser lavere og fetere uten parklyspærene Definitivt! Muligens funnet noen felger nå. Men er litt usikker. Tenker jeg drar ut å ser på noen i morgen. Men hvilke felger syntes folket? *Bilde 1* *Bilde 2* *Bilde 3* Hva tror dere hadde blitt best? Blir 20" for stort?
APedersen Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Den første passer best på Audi, E38 fortjener mange eiker, kant er også en sikker vinner og om du skal kjøre lavt burde du ikke ha mer enn 19, 20 ser for stort ut uansett. De siste i 19 hadde vært gromt
APedersen Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Alt for mainstream spør du meg Man må jo skille seg ut
Tzunami Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Alpina er cleant! men som APedersen sier, man må skille seg ut, folk liker cleant, men liker røft enda bedre
Kjexx Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Lurer på hvilke felger som hadde gjort seg på min... Heller også over til ekstremt.
NBCustom Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 rå 7-serie med tøft stuk! Fått på felg nr.2 der så trur jeg det er en innertier
///FredriK.S Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Jaja, har ikke skjedd så mye her i det siste. Har byttet en bærearm på høyre siden bak, da det er noe jævelsk klakkelyd derfra, var slakk i denne bærearmen. Byttet denne, og slakken forsvant. Lyden ble borte i en dag, også kom den igjen. Er fremdeles null slakk i understellet, men allikevell en meget irriterende klakkelyd som kommer fra bakstillinga (høyre siden) Så skjønner ikke hvor det kommer fra, får ta den opp på bukk til uka og sjekke litt grundigere over :S Ellers så kjøpte jeg meg noen nye felger for to-tre uker siden, og byttet dem ut med Style 95 felger på fredagen, noe som jeg har leitet etter lenge Var forsåvidt fornøyd med de andre også, men når disse dukket opp så måtte jeg bare slå til Så dem andre er til salgs, og ligger ute på forumet Noen bilder: Style 95 All klaring er god klaring Prøvde å space ut hjula foran med 5mm spacer tidligere i dag, men boltene mine var for korte, så det gikk ikke. Så trenger nye hjulbolter, noen som vet hvor jeg får kjøpt lenger hjulbolter? Ellers så har jeg bestilt meg nye blinklys foran. Planene for fremtiden nå er å få byttet fjærene foran, og ta en etterkontroll hos biltilsyntet til fredagen. Kommer også soting av alle rutene om ikke så aalt for lenge. PS: Vet at bilen har et jævlig stuk xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå