Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Holdt på lenger med garasjen enn folk flest bruker på bilene sine jo Strøkent arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Nydeligt! Jeg er ikke missunnelig!!! Skal bli bra å få inn en gammel og rusta Bimmer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Holder med de over her. Ikke så mye mer å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Har du tegninger og mål på denne garasjen? JEG VIL HA! Send gjerne på Pm, dette er den flotteste garasjen jeg har sett, med flotte løsninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Nydeligt! Jeg er ikke missunnelig!!!Skal bli bra å få inn en gammel og rusta Bimmer her Har du tegninger og mål på denne garasjen? JEG VIL HA! Send gjerne på Pm, dette er den flotteste garasjen jeg har sett, med flotte løsninger! Har en del ja, men ikke på dataen. Papir rundt om kring. Blir ikke scannet inn på dataen med det første dessverre. Holdt på lenger med garasjen enn folk flest bruker på bilene sine jo Strøkent arbeid! Forhåpentligvis trenger jeg kun gjøre dette 1 gang, da vil jeg gjøre det skikkelig. Syns det er viktig å ha en kjekk plass å skru, skaper motivasjon til å gjør en innsats med bilen (når den kommer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Tid for litt updates her. Fliser er 99% ferdig. Vært en tur på IKEA og handlet litt innredning. Har også vært på Tools og handlet en "innflyttingspresang" til megselv Teng Tools verktøyskap inkl luftverktøy. Myyye montering... Ene siden oppe Begge sider oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 All ære for at du gjør det skikkelig når du først bygger blir steike fin garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Steike for en garasje! trodde du nådde perfekt garasje for lenge siden, men du slår jommenmeg igjennom og får den enda bedre kan vel ikke mangle stort nå før du er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 kan vel ikke mangle stort nå før du er ferdig? Vel... Han mangler nå en skikkelig 80-taller som skal henge på bukken der da, hvis du spør meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 det er jo smykket i smykkeskrinet det vettu pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Hvordan styrke har du i taklampene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Jeg har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 All ære for at du gjør det skikkelig når du først bygger blir steike fin garasje! Takker... Har ikke tenkt å bygge så mange ganger, så da må det bli slik kan vel ikke mangle stort nå før du er ferdig? Vel... Han mangler nå en skikkelig 80-taller som skal henge på bukken der da, hvis du spør meg.... Smykket kommer det også Hvordan styrke har du i taklampene? Det er 2 stk 29w T5 lysrør i hvert amatur. Nå er det 3200k (varmhvit), men skal byttes til 4000k + (kaldhvit) Jeg har ikke ord Takk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Deg har jeg da spasert forbi tidligere. Skimta en syk garasje når jeg gikk forbir, pluss en kul bmw.. Bor like oppforbi på spanna toppen. Kul garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Benkeplater, dører og håndtak på plass. Mangler noen skuffer da de ikke var på lager hos Ikea Kommer på plass Ila neste uke håper jeg. Kjøleskapet er fullt opp og skal testes ikveld, de var kaaaalde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå