BMWPower Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Dette er drømmegarasjen med drømme bilen! Fantastisk bygd! Siden jeg selv er på utkikk etter slik sakseløfter selv, hvordan fungerer din? god plass til å drive med eksos foreksempel? Takk for det, er kjekt å endelig ha en grei garasje. Sakseløften fungerer bra, angrer ikke på at jeg valgte denne isteden or 2 søyler. Perfekt til mitt bruk. + Den tar ingen plass når den ikke er i bruk. Ingen søyler i veien i garasjen Ingen problem med lave biler. God plass mellom platene, ingen problem å få ned eksos, girkasse osv. - Den kunne løftet litt høyere. Den løfter ca 190, men det er fra bunn. Siden den felles ned i gulvet ca 25 cm, så har du kun 165 cm fra gulv og opp. Klossenen bygger riktig nok noe, så du har vel klatring på ca 170-175. Akkurat litt lite når jeg er 180. Kan løses ved å bygge opp med tykkere eller mer kosser om man gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Da ble det 1 plass i siste løpet i år og 1 plass i 2013 cupen, gøy det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Gratulerer med pokalene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Takker.. Noen som trenger en god arbeidsbil?? Selger grom Vito`n min nå. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43981749 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Lest igjennom hele tråden... Råeste garasja jeg noen gang har sett! Misunnelig jaa .... Håper du får god nytte av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Lest igjennom hele tråden... Råeste garasja jeg noen gang har sett! Misunnelig jaa .... Håper du får god nytte av den Takk for det. Veldig fornøyd selv også. Og ja, den blir brukt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Norges fineste garasje? Det tror jeg! Veldig bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Norges fineste garasje? Det tror jeg! Veldig bra jobba Takker. Har gått med noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Fyyy flate! har ikke ord for den garasjen der !!! må vere noe av de råeste, ikke minst fine biler har du å ! "Job well done" ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Fyyy flate! har ikke ord for den garasjen der !!! må vere noe av de råeste, ikke minst fine biler har du å ! "Job well done" ! Takk for det. Fornøyd med resultatet selv også Matskb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Gjerne påtide med en liten update. Har vært en del biler innom garasjen siden sist. Noen for salg, noen for detaling. Er også ferdig i 2 etg med kinoen, veldig fornøyd med det 2010mod 1 serie, solgt. Pedi`s nydelige E28 inne for quick detaling. F11 530D x-drive inne for detaling Kinorom ferdig med playseat og GT6 Så hadde vi en "aftertrack / innvielse fest" i August. Sakseløften ble bygget om til (fri) bar, discolys og mange sittegrupper. Veldig velykket som festlokale. sandersander, StigJ og R Andersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Pent BMWPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Så rått! BMWPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå