BMWPower Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Noen stemmningsbilder før helgen slår inn.. \:D/ Er i gang med å bestille kompressor og verktøyskap. Venter på tilbud fra Nordic-lift, håper det blir en ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Tenkt deg godt om før du kjøper bukk fra Nordic. Ser ut som noe Hitler glemte igjen spør du meg, bråker, bunnsvill stor som fy osv. En kompis kjøpte en sånn, men de måtte komme å hente den igjen. Å kjipe inn nå, er dumt. Kjøp bukk uten noe form for ting i mellom på gulvet, og som går lavt.!! Nussbaum, Steinhøy og Koni, hadde jeg spanndert. Nussbaum er ikke så mye dyrere, og tar meget lave biler. Tar liten plass, bråker ikke og kjempe service ved Rodin og co i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Steike for ett penthouse. rett og slett flott! nordic bokken er smal mellom søylene så jekla prosjekt å få 3 serie opp, for jekk putene er så langt fra hjulbuene. stesset som f..n med en e92 eg skulle skifte dekk på Var sykt fett med spottene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Skal ikke ha vanlig bukk. Har kjøpt denne sakseløften fra Nordic. Løfter 180cm, 80 cm mellom løftebordene, så jeg får ned eksos, girkasse osv. Og det største plusset og hovedgrunnen til jeg valgte denne, er at den går plant med gulvet og er ikke i veien når jeg ikke bruker den. En vanlig 2 søyler tar alt for mye plass i en garasje. + jeg kan gå rundt hele bilen og polere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Applaus, nydelig bygg, både bil og boliggarasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 "poler bord" du har kjøpt ja. Jaggu ble den garasjen bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Er det ikke mer enn 2års garanti? Jeg syns å huske at "alle ting som har med hensikt å vare i mer enn 1år, skal ikke ha kortere garantitid enn 3år"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Garanti og reklamasjonsrett er to forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 5 år reklamasjonsrett på slike ting, er ment å vare lenger enn 2 år. Garanti skal egentlig gi deg noe ekstra i forhold til lov, men har ikke så stor betydning egentlig da loven er god nok i de fleste tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Får håpe den varer mer enn 2 år da Er spent på hvordan dette "poler bordet" fungerer, har tro på at det bør bli bra til mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gjerne jeg som husker feil da.. Nydelig garasje hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sander- Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Ble en helt enormt bra garasje det hær, ble sykt bra med spotter innvendig og utvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Takk for det, kommer seg innvending også nå. Men får ikke lastet opp bilder fra iphonen til dataen, så klarer ikke legge noe ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Liten update her da har hatt litt problemer med opplasting av bilder. Har fått lagt opp elektrisk + luftrør 18mm. Valgte å legge det inni veggen, om det var det lureste kan jo diskuteres, men pent blir det Spikerslag for å henge opp felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå