Gabz Skrevet Februar 23, 2015 Skrevet Februar 23, 2015 Sjuk vogn! Sjelden å se denne fargen på BMW Skal du lakkere i en annen farge nå, eller?
dunderdo Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 Det ville jo vært idioti å ha den i en annen farge mtp at det er den eneste E39 som kom orginalt lakkert i denne fargen. Så bilen blir lakkert i samme farge selvfølgelig ☺ Jeg vil bevare denne bilen i kosmetisk orginal stand bortsett fra noen bittesmå forandringer. Jan E-28 reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Februar 23, 2015 Skrevet Februar 23, 2015 Ah, nice Har BRG selv, på MX-5'en min. Flott farge!
Lamek Skrevet Mars 22, 2015 Skrevet Mars 22, 2015 Fått testkjørt med spec clutch? Hva gjør du med den gamle og svinghjulet?
dunderdo Skrevet April 1, 2015 Forfatter Skrevet April 1, 2015 Fått testkjørt med spec clutch? Hva gjør du med den gamle og svinghjulet? Har ikke fått testet ennå, men den tåler jo godt over 1000nm, så det skulle nok gå bra ☺ Den gamle kan du få kjøpe om du vil, vask trykkplata og ny clutch, så har du en meget god erstatning i forhold til den originale dritten. . .
Jan E-28 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 (endret) Det ville jo vært idioti å ha den i en annen farge mtp at det er den eneste E39 som kom orginalt lakkert i denne fargen. Så bilen blir lakkert i samme farge selvfølgelig ☺ Jeg vil bevare denne bilen i kosmetisk orginal stand bortsett fra noen bittesmå forandringer. Hjertet gjorde et hopp når jeg så bildene av bilen pusset ned. En vet jo aldri hva noen bestemmer seg for underveis selv om de sier en ting Men kjekt å lese at BRG faktisk var eneste alternativ Godt å se den kom i gode hender. Hadde jeg endt opp med den så hadde den nok ikke fått tilsvarende behandling. Jeg har jo ikke klart å få Hartge motoren fra den ned i en bil enda Endret April 13, 2015 av Jan E-28
dunderdo Skrevet April 19, 2015 Forfatter Skrevet April 19, 2015 Er det mye som står igjen på den Hartge motoren for å få den til å gå igjen da?
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Skrevet April 19, 2015 begynner å ligne noe nå! men syns den fortjener orginale hella front lykter!
dunderdo Skrevet April 20, 2015 Forfatter Skrevet April 20, 2015 begynner å ligne noe nå! men syns den fortjener orginale hella front lykter! Jeg har planer om så, jeg kjøpte bare de raskt på GS pga jeg måtte ha bilen godkjent på biltilsynet... fikk faktisk mangel lapp på sprekker i lykteglass en gang jeg ble stoppet i teknisk kontroll.. men den svære kompressoren under panseret var det ingen som kommenterte
Freakshow Skrevet April 20, 2015 Skrevet April 20, 2015 det er bra! har du fått godkjent denne med motoren? ^^ dunderdo reagerte på dette 1
dunderdo Skrevet April 20, 2015 Forfatter Skrevet April 20, 2015 det er bra! har du fått godkjent denne med motoren? ^^ Muligens il sommeren ☺ Freakshow reagerte på dette 1
Jan E-28 Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 Er det mye som står igjen på den Hartge motoren for å få den til å gå igjen da? Tok en testrunde med motoren før vi byttet. Og den virket bra den bortsett fra raklingen i vanosen. Fikk med alle delene for å bytte vanos, utenom toppakninger. Og der står motoren godt fortsatt på pall fremfor karosseriet jeg skal bruke for å tilpasse den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå