Gå til innhold

Irritert!!!!

Share

Anbefalte innlegg

Jobbet natt her om dagen, våknet til et kjipt syn :x

Blir så jævlig irritert at folk ikke kan la andre sine ting være ifred!!! :evil:

Tragiske mennesker som ikke "har råd" til å kjøpe sine egne ting, holder til i Halden, ikke for å være stygg, men den første tanken som slo meg var Jævla Pakk***, men tenkte det kunne være hvem som helst etter jg roet meg ned litt..

Ble noen stygge riper på bakluken,siden de var nok ganske stresset, har fått bort lim restene, trenger en grundig rubbing + polering..

Hadde før eller senere tenkt å kjøpe meg en csl bakluke, men er bare en prinsipp sak, kjipt uansett... :(

0jxtv5hmumx65s3yxpx0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja prøv og bo oslo så bekjymrer du deg ikke over sånne bagateller.

Her må du regne med et par bulker og noen riper da det er så mye qule apekatter som bare skal sitte litt på panseret mens dem venter på en kompis eller 9 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er veldig provoserende :evil: Det er lett å dømme noen når noe sånt skjer men faktum er at det kan være hvem som helst.

Hadde aldri villet bo i Oslo uten avlukket parkeringsplass når jeg hører hva Z1 sier. Husker vi satt inne på Mac Donalds da jeg så ett par tre stykker som sto å prata med de som hadde parkert ved siden av E39en jeg hadde da. Han ene nærmest satt oppå panseret mitt og da fikk jeg fart på meg, det gjorde forsåvidt han også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er veldig provoserende :evil: Det er lett å dømme noen når noe sånt skjer men faktum er at det kan være hvem som helst.

Hadde aldri villet bo i Oslo uten avlukket parkeringsplass når jeg hører hva Z1 sier. Husker vi satt inne på Mac Donalds da jeg så ett par tre stykker som sto å prata med de som hadde parkert ved siden av E39en jeg hadde da. Han ene nærmest satt oppå panseret mitt og da fikk jeg fart på meg, det gjorde forsåvidt han også :wink:

Enkelte folk er så "korte".. tenker ikke i det hele tatt, eller er det jg/vi som er for nøye?

Skal ikke være sånn at man må gå over bilen etter hver gang man har parkert den steder for å sjekke etter nye bulker/deler som mangler :?

Jg må ærlig inrømme at jeg har begynt å se ann biler jg parkerer ved siden av også, har fått en del små bulker etter folk som slenger dører inn i siden på bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk samme spoiler, samt frontleppen min avrevet på samme måte i et offentlig parkeringshus i Oslo, utrolig irriterende! En ny spoiler koster 300,- med frakt og ferdig lakkert. De skulle heller fått de kronene av meg.

Skal jeg til Oslo igjen, vil det nok kun bli om hotellet har egen privat parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være småkriminelle fra østeuropa ja. De har gjerne en lett fandenivoldsk fremgangsmåte siden de ikke blir i landet så lenge av gangen. Eller kanskje en lokal råner uen skrupler som ble sugen på baklukeleppe, du får se om det er noen E39 i byen som plutselig har fått seg en sånn, eller på finn.no om noen selger en. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere i denne tråden inkl. trådstarter er kortere enn kjeltringen. Alle folkeslag stjæler. Hvem tror du stjæler på kjøpesentera? Det er i mange tilfeller 14 år gamle jentunger. Kan jo være det er en 18 år gammal ungdom som rappa lista di? Tenk om han i tillegg er hvit og fra Norge.

Stygt med forhåndsdømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Halden skjedde dette? Har i utgangspunktet inntrykk av at vi i Halden er skånet for mye slikt, men det er tydelig at det begynner å komme hit til byen og :(

Dette skjedde like ved marcus thranes gate:( Har faktisk hørt at det har blitt mye stjeling i det siste i byen:(

Btw mente aldri å være rasistisk på noen som helst måte, men jeg bare sier det som det var, det var den første tanken som slo meg:/ Er selv adoptert og er koreansk. Men må si at jg har hatt en dårlig erfaring med en viss utlending før, Han sparket inn siden på mr2 en min på skjærtorsdag for en del år siden, dette gjorde han bare for å tøffe seg..

satt selv inne i bilen, rakk ikke få tak i ham pga altfor mye folk.. men hørte av flere hvem det faktisk var.

Prøvde å anmelde det, men snuten var jævlig "care"..

Det er stygt å forhåndsdømme, men sånn er det bare, var bare frustrasjonen der og da.

Er godt mulig det er noen polakker, vet om noen som holder til i nærheten, leiligheten deres skal bli tvangs solgt btw, men kan ikke beskylde dem heller...

Akkurat nå så konsentrerer jg meg om å lete etter en csl luke, syns ikke det ble altfor ille uten "leppa" heller, forandring fryder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der bilen min står nå har jeg på henger, med noen løse deler som er stroppa fast, men jeg har montert videokamera mot denne, regner med det blir stjålet iløpet av idag eller imorgen, deler jeg ikke trenger forsåvidt, men jeg har mistanke om at de samme folka har stjålet noe annet jeg hadde som var verdifullt, og hvis jeg får bekreftet det vet jeg hvor jeg kan hente de andre tinga mine.

Det er jæævig mye stjeling i oslo, blitt stjålet div for nesten 80.000,- siden jeg flytta hit for snart 3 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...