StigJ Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Ikke missforstå meg nå, men synes faktisk bilen var vel så kul med den originale fronten. Er noe kult med den når bilen kommer godt ned mot bakken og store hju er pål. M-Tech II er slettes ikke feil altså, men har vært litt vel vanlig/populært/allemannseie en lang stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Ikke missforstå meg nå, men synes faktisk bilen var vel så kul med den originale fronten. Er noe kult med den når bilen kommer godt ned mot bakken og store hju er pål. M-Tech II er slettes ikke feil altså, men har vært litt vel vanlig/populært/allemannseie en lang stund nå. Hver sin smak StigJ Men liker denne fronten veldig godt ! : ) Den orginale er så utrolig kjip Godt man er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Funnet ut jeg vil ha del skinn interiør , noen som har så hyl ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Har lyst på denne type baklamper. Men passer di ? Er det likt på facelift å pre face? Liker disse veldig godt Noen som har noen formening om dette ? Eller andre forslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Igår skjedde det som ikke skulle skjedd ! Ble stoppet i full teknisk kontroll, så måtte rive av soting på begge fremvinduene og streameren som jeg hadde i toppen av ruten, å det kan jeg love dere at var en skikkelig dritt jobb ! For noen nazister ! Di var både frekke og upassende, så må inne for å vise senkesett å sikkert mer. Så har fått time 3 Juli pga jeg fikk ikke før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Da var nye baklykter handlet Henter di på posten imorgen Så da kommer nye bilder ! også byttet til svarte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 tøff bil, fikk lyst på e46 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 tøff bil, fikk lyst på e46 igjen Hyggelig å høre bedre skal den bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 hmm... fikk lyst på e46 touring istedet for e39 touring som bruksbil jeg nå.. hmm hvordan er den plassmessig i baksete og bagasjerommet? drivstoffmessig er den vel ikke så tørst heller kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 hmm... fikk lyst på e46 touring istedet for e39 touring som bruksbil jeg nå.. hmm hvordan er den plassmessig i baksete og bagasjerommet? drivstoffmessig er den vel ikke så tørst heller kanskje? Jeg synes det er bra plass jeg , når jeg har full bil så klager ikke di som sitter bak å da går jeg utifra at det er en grei bil også plassmessig. Den er også smooth å kjøre Bruker ca 0.5 - 0.7 på mila tenker jeg Kommer langt for en billig penge Ingen som har tips til andre ting jeg kan gjøre med den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Nye lykter vil bli satt på idag )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 liker bilen din! å må si.. m-fangeren er mye finere enn orginalen... har m'en foran og bak på min 330dt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joas Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Da var noen nye bilder oppe i første posten ! Nye baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Synes folket her inne jeg burde gå for carbon merker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå