Nautiluz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Nei, ikke som jeg vet om hvertfall! Det skal bygges inn ett gitter der som er trekt med "luftig" filt, samme som du finner i fronten på hjemmehøyttalere. Det er for slippe gjennom trykket fra bagasjen. (vanlig problem med bmw er at alt blir sperret i bagasjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Ah, hvordan ville det blitt på e38`n da? Den er jo hermetisk.. Bruke skipose hullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 veldig bra jobba kunnet tenkt meg å hatt noe til e38n jeg også etterhvert. har lyst på en kasse som står mot ryggen på baksetene som er ganske tynn så man ikke mister så mye plass, samt at den "ikke vises" når man åpner bagasjerommet vil du anbefale å kjøpe en original hattehylle for basser og føre lyden inn cupen her eller gjennom skiluka? hva trur du forresten om å kjøpe en original hattehylle for dsp (de originale subbene) og sette inn fire nye 5,25 subber? er en av de to løsningene jeg ser for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Noe slikt jeg tenker på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Da har jeg denne hyllen klar til deg. Om du vil sette inn 8" i den så har jeg kasse som passer under. Eller om du bare vil sette inn gitter og få en luftig hylle. Inge André Espedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Jeg er member of orginalpolizei så vil gjerne ha det så originalt som mulig. d: Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Resterende på hatthylla. Sparkle.... Mens det tørker så begynner jeg på dekslet som skal plasseres i hatthylla som trykket skal komme gjennom. Lagt på en runde med spraylim Ferdig! Mangler bare å sette inn orginal dekslene til solgardinen osv. eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 du imponerer stadig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Fy faen så jævla fresht. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 herlig tråd Utrolig mye fint du har laget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Utrolig bra! Må følge med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Im coming to nautiluz very soon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Du vet hva du gjør, Nautiluz! Ganske stilig å se hva du får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Har også ett annet ganske brutalt bygg på gang om dagen. En massiv kasse på gang her.. Ikke veldig mye plass igjen her. Det skal også henge en forsterker bak på denne. Så blir ikke mere enn 5mm klaring Ganske avslørende hva element som skal inn her hvertfall.. Får plass til ett par batterier her. Men siden det er 20kg maks i denne plast boksen så får jeg oppgradere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 4kanalern blir gjemt bak sidedekslet her. Dvs eneste ledige plassen.. Gjemmer unna litt batteri Litt strøm til monsteret! Ikke mye plass igjen til harrytur her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå