Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Ser du bruker spon, har ikke mdf bedre resonans da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Jo, men ikke for en kasse som skal spille høyest mulig. MDF til SQ og spon til dB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Aha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Nok en ting å memorere i stereodelen av hjernen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Fint at du har satt av en egen del der Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Ja, og den utvides stadig vekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Du som kan stereo, har en clarion vrx578rusb med touch skjerm. Problemet er at touchen virker ikke så jeg klarer ikke få stilt inn noen funksjoner, er det noe triks? Fjernkontrollen fungerer, men den vil ikke reagere inne på menyene. Sier bare pip i spellær'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Nei, jeg har dessverre liten peil på andre spillere enn Alpine og Pioneer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Oppdatering på Kicker fronten Laget ett par brakketter som skal holde kassen på plass. Disse ble skrudd fast der laste stroppene er orignalt. Og ett par store skruer gjennom kassa. Montert inneringen til SoloX Greie høyttalerkabler. Det vart no fult ja! Passe klaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Oppdatere litt.. Dårlig fokus på bildene, mobilen har litt tekniske problemer. Bilen er en toyota avensis Kasse pågang! Lager mal til speil Side deksler laget for å lette trekkingen innvendig Med deksler Speil kappet til Grei måte å lage snitt til kabler for lys. Bilteman fikk kjørt seg. Festet elementet i plexiglasset Deksel Ferdig i bil med masse bagasjeplass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Pent dette ja. Er det en E91 som fikk i seg en Solo X? Du har vel ikke tilfeldigvis i hodet hvor mye volum kassa der du satt i batteriene har? Sitter å planlegger litt lydoppgraderinger til handlevogna siden jeg får lengre vei til jobb snart. Originalanlegget suger jo hinsides og tilbake.... Tenke om jeg får i en 10er, eller om jeg bare skal ha en 8er nedi der. Dette blir budsjettanlegg. Første omgang den rimeligste Alpine 4-kanaleren på frontsettet og subben. Z4en skal sikkert også få seg et lydløft. Da med hakket hvassere Alpine 2-kanaler og JL 3-veis front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Husker ikke målene men 32x40x25 vil jeg tro det er i forhold til målene på batteri. Om du kjøper flate serien til Alpine så funker dem veldig bra og skal ha en latterlig 20liters kasse på 12". Nå har vel gamle sjappa di begynt å selge Focal også så kan jo prøve deg på ett 4" gult focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Umm.... Da kan jeg få sparka nedi en 10" ser det ut til. Skal ha noe som er så lett å drive at man nesten kan blåse på den siden jeg går budgetstyle. Så originale frontsettet får stå til mine ører blør eller de sprenges (frontsettet altså) Men ja BRS selger nå Focal og jeg har snust litt på et visst gult 3-veis sett til Z4en. Vi får se hva de klarer å lure på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Oppgraderte dørsider til Ævdi Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 du får det til å se så jævla originalt ut! flink erru! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå