vktdaniel Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 hei dette er het rått har du noe som paser i dør sidene på en e39 forand jeg her så hveldig lyst på 6,5 forand i dørene. Men ka bruker du til og lage disse høytaler braketene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Kan jo eventuelt lage dem her til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Kan jo eventuelt lage dem her til deg. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] hei ka skal du ha for disse da det så hveldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Noe sier meg at du har skilz med glassfiber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 hei ka skal du ha for disse da det så hveldig bra ut[ 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Du imponerer stadig, Nautiluz Er en fryd å følge med her, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunther Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Prøvde å kontakte deg på facebook, men har ikke fått noe svar hvor mye ca ville du tatt for bygg i e46, trur jeg har alt av høytalere og ledninger og ekstra batterier i orden, venter på svar fra en kompis bare. Du kan godt svare på PM. Utrolig fint og stilrent arbeidet ditt ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Glemte vist ett par ferdig biler av E91, resterende deklser på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 tar du en liten jobb i e61 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ja, det skal vi få fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 masse gromt!;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Vet du hvordan jeg får koblet opp en sub i e39? Har forsterker. Er buiseness spiller i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Nå er ikke jeg noe høytaler mann, og har null peiling, men jeg vet hva jeg liker. Det du presanterer er håndarbeid av yttersteklasse:D her skal det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hey. Tenkt tanken på å lage en egen kasse i min E46 sedan. Lurer på om du har noen av mål'a liggende. Vinkel på på setene, Div bredde mål evnt. Min er på lagring så jeg har ikke tilgang sånn med det første. Lurer også på om det spiller noen rolle om hvor stort hullet skal være på lufting i forhold til det å få mest mulig trykk ut av bass. Også kommer et litt newbie spørsmål. vil jeg få mest trykk om jeg setter luftehullet til subkassa ut av hullet til skiposen eller vil jeg få mer ut hvis jeg setter basselementet ut mot hullet der skiposen var ? Og hvor kjøper du tekstiler til trekk av kasse ? Her er en enkel tegning av hvordan jeg har tenkt det. Om du har noen andre meninger så skrik ut. Orange er ventilasjon og den er satt bak ut mot armlenet. Svart er elementene og er mot kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå