Rabies Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Putter du 3-delte ACS type I på denne så blir du offisiellt helten min og får 1000 gratis internet creds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg har lyst på nye felger neste sesong/i vinter. AC Schnitzer 3pc type 1 eller Hamann PG1 hadde vært helt rått. Så må fikse ett eller annet der. Støttes!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Putter du 3-delte ACS type I på denne så blir du offisiellt helten min og får 1000 gratis internet creds Jeg har lyst på nye felger neste sesong/i vinter. AC Schnitzer 3pc type 1 eller Hamann PG1 hadde vært helt rått. Så må fikse ett eller annet der. Støttes!! Hehehe Det er ihvertfall drømmen min, så da får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Tok et par bilder av motorrommet istad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Deilig syn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Å heite, Even! Det ser jo nytt ut! Har du noen planer for børsa framover, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Skal selges nå eller? Ligger på finn Dæven døtte for en bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Deilig syn! Å heite, Even! Det ser jo nytt ut! Har du noen planer for børsa framover, eller? Ja, det ble fint med en vask og litt Polytrol Owatrol neddi der! Litt usikker på planer, da jeg egentlig er fornøyd nå. Kunne tenkt meg andre felger osv., men får se etter hvert. Skal sette på Lamin-X på tåkelysene snart. Skal selges nå eller? Ligger på finn Dæven døtte for en bil du har. Takk så mye. Nei, skal egentlig ikke selges. Men jeg lufter den bare for å se da jeg "plutselig" ble er student fra høsten av. Blir litt dyrt med to biler da. Har ikke lyst til å selge, så om ingen betaler det jeg forlanger så setter jeg den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Dæven døtte sykkelstøtte det var cleant i motorommet Du kan da ikke være serriøst med å kvitte deg med den kjelken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Dæven døtte sykkelstøtte det var cleant i motorommet Du kan da ikke være serriøst med å kvitte deg med den kjelken? Heheh Planen er ikke å kvitte meg med den, men får bare se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ble dessverre et kort opphold hos meg denne gangen. Jeg blir student til høsten og da innebærer det dårlig med penger, så det blir litt dyrt med to biler. Bilen er derfor solgt tilbake til Johnja her på Bimmers. Har ihvertfall vært veldig fornøyd med bilen. Har kostet på og fikset enormt mye med den (som ikke er synlig, hehe). Jeg har ihvertfall erfart at jeg aldri kommer til å kjøpe bil av en mer ryddig person enn John. Virkelig en entusiast vi skulle hatt flere av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Kjipt med salg, men sånn er det bare! Fornuftig med mer skolegang! Bombe at det var han som kjøpte denne da Stinn av gryn den mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Litt synd Even... Men riktig prioritering. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Haha. Du ekke sann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Er det mulig:p du skulle jo beholde denne en stund? Men skjønner deg mtp studier, og bra du solgte den tilbake til johnja, en mann som virkelig kan ta vare på den, igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå