Evenol Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Kjipt med salg, men sånn er det bare! Fornuftig med mer skolegang!Bombe at det var han som kjøpte denne da Stinn av gryn den mannen! Litt synd Even... Men riktig prioritering. Mvh Kristian. Hehe, ja... det er litt synd. Bilen er jo helgrom og noe jeg kommer til å savne, men jeg kan heller kjøpe meg noe gromt igjen når jeg blir litt eldre. Blir bare styr nå føler jeg. Den blir liksom ikke brukt heller, så da er hele poenget borte for min del. Haha. Du ekke sann! Haha:p Det sier dem alle! Er det mulig:p du skulle jo beholde denne en stund? Men skjønner deg mtp studier, og bra du solgte den tilbake til johnja, en mann som virkelig kan ta vare på den, igjen! Haha, jeg må glise litt. Har mer eller mindre sagt dette om alle de 10-15 bilene jeg har hatt nå, men nå er det ingen som tror på meg lenger! Ja, jeg kunne sikkert fått mer for den hvis jeg solgte den til noen andre, men den følelsen av å ikke selge den tilbake til John når han savner den er ikke en følelse jeg vil sitte igjen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Og det var helt riktig og, John er en kjempe kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Og det var helt riktig og, John er en kjempe kar Ja, det er jeg helt enig med deg i. Hadde det bare vært flere som han innenfor dette "miljøet", så hadde alle kjøp/salg av biler gått smertefritt. Virkelig en kar som kan anbefales å gjøre en handel med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Jeg skvatt litt til da jeg så den på finn og synes det var synd den skulle selges. Noen useriøse kunne jo kjøpt den og ikke tatt vare på den Men når jeg hører at Johnja har overtatt den igjen så slapper jeg av, da er den i trygg hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg skvatt litt til da jeg så den på finn og synes det var synd den skulle selges. Noen useriøse kunne jo kjøpt den og ikke tatt vare på den Men når jeg hører at Johnja har overtatt den igjen så slapper jeg av, da er den i trygg hender Hehe. Det var en 17-åring uten lappen som var å titta på den her om dagen, men jeg fant ut at det var uaktuelt å selge til han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Han endra visst mening, så jeg som endte opp med denne her. Fyller 18 om 3 måneder. Utkikk etter full rieger og lexus lykter til e34. PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Han endra visst mening, så jeg som endte opp med denne her.Fyller 18 om 3 måneder. Utkikk etter full rieger og lexus lykter til e34. PM. Hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Han endra visst mening, så jeg som endte opp med denne her.Fyller 18 om 3 måneder. Utkikk etter full rieger og lexus lykter til e34. PM. Hehe Du glemte angleeyes og blingfelger med "spinners" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Hey, jeg var 17 da jeg kjøpte alpina'n.. Kan ikke si den har fått så sykt dårlig hjem så er vell ikke alle som er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hey, jeg var 17 da jeg kjøpte alpina'n.. Kan ikke si den har fått så sykt dårlig hjem så er vell ikke alle som er like Jeg har ikke dratt alle under en kam. Men er litt usikker på om han som var her hadde klart å tatt vare på denne. Må bare få lov til å legge til at jeg hadde 4500 visninger på Finn på under en uke, og 21 stykk hadde lagret annonsen. Ganske imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Og jeg som hadde planer om prøvekjøring... Jaja, godt den havnet i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Disse felgene har levd ett særdeles godt liv..først satt de lillebror 540I og deretter skodde de storebror bamsebrakar E39 M5 Flott bil i flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Disse felgene har levd ett særdeles godt liv..først satt de lillebror 540I og deretter skodde de storebror bamsebrakar E39 M5 Flott bil i flott farge Det tviler jeg ikke på Det var fine felger. Solgte du de med M5'n? Sent from my iPhone 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jepp :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå