babjorn Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Er det noen som hører på deg i virkeligheten,når man ser hvordan du skriver å oppfører deg her ? Må bare spørre,for du virker som en dritt unge eller en eldre man som ikke har greid å lære noen lærlinger...Å er oppgitt,over at gutter er gutter. Kanskje læremåten din er feil... tysk bmw spesialist (å bare nicke,sier jo sitt). Morro,ja alltid godt med en latter på andre bekostning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Innlegge over,er ikke noe vondt ment.Merker bare at du er frustrert over dagens ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 jeg har aldri sett så mye meninger om bil og priser,og det av små drittunger som såvidt har detti ut av hølle på mora si. at 20 åringer sitter å uttaler seg om ting de ikke har en dritt greie på ,og det verste av alt er at dere ikke er lydhøre for folk som er godt voksne og drevet med bmw og andre biler i mange år,vær klar over at innen dere ble født så spant vi rundt og lekte bajaser i gamle bmw og ford opel m mer idiotkjøring ja ,men det var morro,nyt ungdomstiden kamerater. pellen i botten Så det du sier her er at en kar på din alder (40-50?) vet mer om hva markedsverdien på en sliten 318tds er enn "drittunger" i 20årene? Du kan være så voksen du bare vil (virker ikke spesielt voksen mtp innleggene dine), men når du kommer med en "my way or the highway" holdning kan jeg garantere deg at ingen vil høre på deg. Om du oppfører deg sånn blant folk også, må du være en skikkelig plage å være i nærheten av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 ja meget frustrert,men jøss det finnes mange bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 ja jeg sier det jeg mener,markedsverdi på en slik bil ja helt ifra 10 til 50 alt etter stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Håper bare du ikke er sjef på et verksted som tar inn lærlinger,når man ser litt på måten du skriver på.Noen kan du forme andre ikke.Men alle kan bli frustrerte,skjønner deg veldig godt. Du får kose deg i thailand,men husk (jenter er ikke alltid jenter der nede) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Noe av det første du burde lære, er å rettskriving.. Dette var jo dagens bommert:p Ha en fin helg:) feil smiley gir feil mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Det er fullt lov å være uenig på forum. Det er jo det som er gøy. Men nivået av belærende oppførsel her er litt patetisk. Jeg er 28, med en god utdannelse, har jobbet med bil til og fra de siste fire årene og kjøper og selger bil relativt ofte. Jeg liker ikke å bli kalt en saggende idiot av folk som ikke kan kommeregler eller forskjell på og/å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Oppførsel som dette sier jo litt åssen personen er, setter seg selv til et negativt lyst blandt andre, en ting er og trakkasere snakke dritt, som selger selv (bmw spesialist) i dette tilfellet ikke tåler folks meninger om en bil, så snur vi settingen, bilen ligger til rundt 30.000,- brukere her inne gnåler om prisen og åssen bilen ser ut, men er ikke dette opp til selger selv og avgjøre akkurat dette med pris? Alle har sine meninger og syn på ting, og når folk blir uenige skjer nettopp dette. Anyway er det jo bra og si ifra om ting, så folk for et innblikk i åssen bilen egentlig er i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 jeg kjøpte bilen i går,det handler ikke lenger om den,men den gjengen av idioter som er på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Gratulere så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Makan til frekk gammel stabukk som bare er ute etter å lage faen skal man lete lenge etter og ja sikter da til deg herr BMW super mekaniker kan alt er den beste i verden fyren. Brukeren din burde bli sletta etter hva du skrev i det øvre innlegget ditt tydeligvis er du her inne bare for å lage kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Foreslår at du nyter bilen og logger av Internett for godt...eller bidrar på Dagbladets forum i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 skjer med folk (på begge sider) i denne tråden her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg