Gå til innhold

ikke kjør langt for og se på denna bilen!:)

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som hører på deg i virkeligheten,når man ser hvordan du skriver å oppfører deg her ? Må bare spørre,for du virker som en dritt unge eller en eldre man som ikke har greid å lære noen lærlinger...Å er oppgitt,over at gutter er gutter.

Kanskje læremåten din er feil... tysk bmw spesialist (å bare nicke,sier jo sitt).

Morro,ja alltid godt med en latter på andre bekostning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har aldri sett så mye meninger om bil og priser,og det av små drittunger som såvidt har detti ut av hølle på mora si. at 20 åringer sitter å uttaler seg om ting de ikke har en dritt greie på ,

og det verste av alt er at dere ikke er lydhøre for folk som er godt voksne og drevet med bmw og andre biler i mange år,vær klar over at innen dere ble født så spant vi rundt og lekte bajaser i gamle bmw og ford opel m mer

idiotkjøring ja ,men det var morro,nyt ungdomstiden kamerater. pellen i botten

Så det du sier her er at en kar på din alder (40-50?) vet mer om hva markedsverdien på en sliten 318tds er enn "drittunger" i 20årene?

Du kan være så voksen du bare vil (virker ikke spesielt voksen mtp innleggene dine), men når du kommer med en "my way or the highway" holdning kan jeg garantere deg at ingen vil høre på deg.

Om du oppfører deg sånn blant folk også, må du være en skikkelig plage å være i nærheten av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare du ikke er sjef på et verksted som tar inn lærlinger,når man ser litt på måten du skriver på.Noen kan du forme andre ikke.Men alle kan bli frustrerte,skjønner deg veldig godt.

Du får kose deg i thailand,men husk (jenter er ikke alltid jenter der nede) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt lov å være uenig på forum. Det er jo det som er gøy. Men nivået av belærende oppførsel her er litt patetisk. Jeg er 28, med en god utdannelse, har jobbet med bil til og fra de siste fire årene og kjøper og selger bil relativt ofte.

Jeg liker ikke å bli kalt en saggende idiot av folk som ikke kan kommeregler eller forskjell på og/å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppførsel som dette sier jo litt åssen personen er, setter seg selv til et negativt lyst blandt andre, en ting er og trakkasere snakke dritt, som selger selv (bmw spesialist) i dette tilfellet ikke tåler folks meninger om en bil, så snur vi settingen, bilen ligger til rundt 30.000,- brukere her inne gnåler om prisen og åssen bilen ser ut, men er ikke dette opp til selger selv og avgjøre akkurat dette med pris?

Alle har sine meninger og syn på ting, og når folk blir uenige skjer nettopp dette.

Anyway er det jo bra og si ifra om ting, så folk for et innblikk i åssen bilen egentlig er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...